Írást segítő és gátló tényezők egyetemi hallgatók körében
Tanulmányunkban egyetemista diákok írásfelfogásának méréséről, illetve az írást serkentő és gátló tényezők közötti összefüggések feltárásáról számolunk be. Arra kerestük a választ, hogy a hallgatók hogyan vélekednek önmagukra tekintve írói szerepben az írást elősegítő és gátló tényezőkről: a tudásal...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Pintér Henriett Molnár Pál |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Iskolakultúra
29 No. 10 |
Kulcsszavak: | Fogalmazás, Oktatáskutatás |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2019.10.35 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46603 |
Hasonló tételek
-
Magyar írást a magyarnak!
Szerző: Czakó Elemér
Megjelent: (1939) -
Hivatás- és pályamotivációs tényezők első éves óvodapedagógus hallgatók körében
Szerző: Szontagh Pál
Megjelent: (2021) -
A Kollaboratív képesség kérdőív működése egyetemi tanulmányaikat megkezdő hallgatók körében [absztrakt] /
Szerző: Pásztor-Kovács Anita, et al.
Megjelent: (2024) -
Szülőket ösztönző tényezők vizsgálata egy otthoni anyanyelvi foglalkozás validitásvizsgálata : [absztrakt] /
Szerző: Haga Orsolya, et al.
Megjelent: (2023) -
Az esés epidemiológiája, esésmegelőző stratégiát segítő és gátló tényezők a Csongrád megyei idősotthonokban
Szerző: Boros Edit, et al.
Megjelent: (2020)