Pedagógiai "változásipar"
Az írás a magyar oktatási miniszterek tanévnyitó beszédeinek és a központi tantervek legitimációs bázisának diszkurzív elemzésével igyekszik rávilágítani a magyar oktatási rendszer néhány sajátos kudarcmechanizmusára, mint az átpolitizálódás, válságnarratíva és dezintegráció....
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Iskolakultúra
29 No. 9 |
Kulcsszavak: | Oktatásügy - Magyarország, Pedagógia, Tanterv - Magyarország, Oktatáskutatás |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46573 |
LEADER | 01121nab a2200217 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc46573 | ||
005 | 20200514115732.0 | ||
008 | 200514s2019 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Jakab György | |
245 | 1 | 0 | |a Pedagógiai "változásipar" |h [elektronikus dokumentum] / |c Jakab György |
260 | |a Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |b Szeged |c 2019 | ||
300 | |a 101-130 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 29 No. 9 | |
520 | 3 | |a Az írás a magyar oktatási miniszterek tanévnyitó beszédeinek és a központi tantervek legitimációs bázisának diszkurzív elemzésével igyekszik rávilágítani a magyar oktatási rendszer néhány sajátos kudarcmechanizmusára, mint az átpolitizálódás, válságnarratíva és dezintegráció. | |
650 | 4 | |a Társadalomtudományok | |
650 | 4 | |a Oktatástudomány | |
695 | |a Oktatásügy - Magyarország, Pedagógia, Tanterv - Magyarország, Oktatáskutatás | ||
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/46573/1/iskolakultura_2019_09_101-130.pdf |z Dokumentum-elérés |