Pedagógiai "változásipar"

Az írás a magyar oktatási miniszterek tanévnyitó beszédeinek és a központi tantervek legitimációs bázisának diszkurzív elemzésével igyekszik rávilágítani a magyar oktatási rendszer néhány sajátos kudarcmechanizmusára, mint az átpolitizálódás, válságnarratíva és dezintegráció....

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jakab György
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2019
Sorozat:Iskolakultúra 29 No. 9
Kulcsszavak:Oktatásügy - Magyarország, Pedagógia, Tanterv - Magyarország, Oktatáskutatás
Tárgyszavak:
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/46573
LEADER 01121nab a2200217 i 4500
001 misc46573
005 20200514115732.0
008 200514s2019 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Jakab György 
245 1 0 |a Pedagógiai "változásipar"  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Jakab György 
260 |a Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar  |b Szeged  |c 2019 
300 |a 101-130 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 29 No. 9 
520 3 |a Az írás a magyar oktatási miniszterek tanévnyitó beszédeinek és a központi tantervek legitimációs bázisának diszkurzív elemzésével igyekszik rávilágítani a magyar oktatási rendszer néhány sajátos kudarcmechanizmusára, mint az átpolitizálódás, válságnarratíva és dezintegráció. 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Oktatástudomány 
695 |a Oktatásügy - Magyarország, Pedagógia, Tanterv - Magyarország, Oktatáskutatás 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/46573/1/iskolakultura_2019_09_101-130.pdf  |z Dokumentum-elérés