Pedagógiai "változásipar"

Az írás a magyar oktatási miniszterek tanévnyitó beszédeinek és a központi tantervek legitimációs bázisának diszkurzív elemzésével igyekszik rávilágítani a magyar oktatási rendszer néhány sajátos kudarcmechanizmusára, mint az átpolitizálódás, válságnarratíva és dezintegráció....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jakab György
Format: Article
Published: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2019
Series:Iskolakultúra 29 No. 9
Kulcsszavak:Oktatásügy - Magyarország, Pedagógia, Tanterv - Magyarország, Oktatáskutatás
Subjects:
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/46573
Description
Summary:Az írás a magyar oktatási miniszterek tanévnyitó beszédeinek és a központi tantervek legitimációs bázisának diszkurzív elemzésével igyekszik rávilágítani a magyar oktatási rendszer néhány sajátos kudarcmechanizmusára, mint az átpolitizálódás, válságnarratíva és dezintegráció.
Physical Description:101-130
ISSN:1215-5233