Pedagógiai "változásipar"
Az írás a magyar oktatási miniszterek tanévnyitó beszédeinek és a központi tantervek legitimációs bázisának diszkurzív elemzésével igyekszik rávilágítani a magyar oktatási rendszer néhány sajátos kudarcmechanizmusára, mint az átpolitizálódás, válságnarratíva és dezintegráció....
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Iskolakultúra
29 No. 9 |
Kulcsszavak: | Oktatásügy - Magyarország, Pedagógia, Tanterv - Magyarország, Oktatáskutatás |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46573 |
Tartalmi kivonat: | Az írás a magyar oktatási miniszterek tanévnyitó beszédeinek és a központi tantervek legitimációs bázisának diszkurzív elemzésével igyekszik rávilágítani a magyar oktatási rendszer néhány sajátos kudarcmechanizmusára, mint az átpolitizálódás, válságnarratíva és dezintegráció. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 101-130 |
ISSN: | 1215-5233 |