Pedagógiai "változásipar"

Az írás a magyar oktatási miniszterek tanévnyitó beszédeinek és a központi tantervek legitimációs bázisának diszkurzív elemzésével igyekszik rávilágítani a magyar oktatási rendszer néhány sajátos kudarcmechanizmusára, mint az átpolitizálódás, válságnarratíva és dezintegráció....

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jakab György
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2019
Sorozat:Iskolakultúra 29 No. 9
Kulcsszavak:Oktatásügy - Magyarország, Pedagógia, Tanterv - Magyarország, Oktatáskutatás
Tárgyszavak:
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/46573
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Az írás a magyar oktatási miniszterek tanévnyitó beszédeinek és a központi tantervek legitimációs bázisának diszkurzív elemzésével igyekszik rávilágítani a magyar oktatási rendszer néhány sajátos kudarcmechanizmusára, mint az átpolitizálódás, válságnarratíva és dezintegráció.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:101-130
ISSN:1215-5233