Tények és tévhitek a hátrányos helyzetről egy új kutatás tükrében
Feltáró jellegű kutatásunkat Hajdú-Bihar megye 11 hátrányos helyzetű településén/térségében végeztük olyan állami fenntartású általános iskolákban, ahol magas (12-80%) a hátrányos helyzetű tanulók aránya. Vizsgáltuk a tanulók közérzetét és motivációját, ezek kapcsolatát egymással és a szocioökonómia...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Buda Mariann Pásku Judit Polonyi Tünde Abari Kálmán |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Iskolakultúra
29 No. 8 |
Kulcsszavak: | Pedagógia |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2019.8.68 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46553 |
Hasonló tételek
-
Hátrányos helyzetről - egyetemre
Megjelent: (1983) -
Tények és tévhitek a táplálkozásban
Szerző: Kecskeméti Klaudia
Megjelent: (2019) -
Tények és tévhitek a skizofréniáról
Szerző: Karai Andrea Nóra
Megjelent: (2016) -
Tények és tévhitek a tejről konferenciát rendezett az SZTE MGK
Megjelent: (2021) -
Kell egy hét együttlét? - avagy tévhitek, feltételezések, szóbeszédek a tények tükrében -
Szerző: Farkas Györgyi
Megjelent: (1999)