Tények és tévhitek a hátrányos helyzetről egy új kutatás tükrében

Feltáró jellegű kutatásunkat Hajdú-Bihar megye 11 hátrányos helyzetű településén/térségében végeztük olyan állami fenntartású általános iskolákban, ahol magas (12-80%) a hátrányos helyzetű tanulók aránya. Vizsgáltuk a tanulók közérzetét és motivációját, ezek kapcsolatát egymással és a szocioökonómia...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Buda Mariann
Pásku Judit
Polonyi Tünde
Abari Kálmán
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2019
Sorozat:Iskolakultúra 29 No. 8
Kulcsszavak:Pedagógia
doi:10.14232/ISKKULT.2019.8.68

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/46553

Hasonló tételek