Oktatáspolitikusok a "reformhullámvasúton"
Az írás az oktatási reform fogalmának diszkurzív elemzése révén értelmezi az elmúlt évtizedek permanens reformfolyamatait. Két narratívumot – „Maratoni reform”, „Csak reformot ne…!” – mutat be, amelyek révén rávilágít egy sajátos közép-kelet-európai értelmiségi magatartásra, a neveléstudomány és a p...
Elmentve itt :
Szerző: | Jakab György |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Iskolakultúra
29 No. 6 |
Kulcsszavak: | Oktatáspolitika |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46522 |
Hasonló tételek
-
A magyar nemzeteszme változásai és a történelemtanítás kánonja
Szerző: Jakab György
Megjelent: (2008) -
Pedagógiai "változásipar"
Szerző: Jakab György
Megjelent: (2019) -
ISKOLA - járvány idején 1. rész /
Szerző: Jakab György
Megjelent: (2020) -
Iskola - járvány idején második rész /
Szerző: Jakab György
Megjelent: (2020) -
Lehet-e közös magyar-szlovák történelemkönyvet írni? 1.
Szerző: Jakab György
Megjelent: (2007)