Oktatáspolitikusok a "reformhullámvasúton"
Az írás az oktatási reform fogalmának diszkurzív elemzése révén értelmezi az elmúlt évtizedek permanens reformfolyamatait. Két narratívumot – „Maratoni reform”, „Csak reformot ne…!” – mutat be, amelyek révén rávilágít egy sajátos közép-kelet-európai értelmiségi magatartásra, a neveléstudomány és a p...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Iskolakultúra
29 No. 6 |
Kulcsszavak: | Oktatáspolitika |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46522 |
LEADER | 01130nab a2200193 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc46522 | ||
005 | 20191125142054.0 | ||
008 | 191125s2019 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Jakab György | |
245 | 1 | 0 | |a Oktatáspolitikusok a "reformhullámvasúton" |h [elektronikus dokumentum] / |c Jakab György |
260 | |a Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |b Szeged |c 2019 | ||
300 | |a 96-114 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 29 No. 6 | |
520 | 3 | |a Az írás az oktatási reform fogalmának diszkurzív elemzése révén értelmezi az elmúlt évtizedek permanens reformfolyamatait. Két narratívumot – „Maratoni reform”, „Csak reformot ne…!” – mutat be, amelyek révén rávilágít egy sajátos közép-kelet-európai értelmiségi magatartásra, a neveléstudomány és a politikai szféra bonyolult viszonyrendszerére, valamint a pedagógiai diskurzusok sajátosságaira. | |
695 | |a Oktatáspolitika | ||
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/46522/1/iskolakultura_2019_06_096-114.pdf |z Dokumentum-elérés |