Oktatáspolitikusok a "reformhullámvasúton"

Az írás az oktatási reform fogalmának diszkurzív elemzése révén értelmezi az elmúlt évtizedek permanens reformfolyamatait. Két narratívumot – „Maratoni reform”, „Csak reformot ne…!” – mutat be, amelyek révén rávilágít egy sajátos közép-kelet-európai értelmiségi magatartásra, a neveléstudomány és a p...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jakab György
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2019
Sorozat:Iskolakultúra 29 No. 6
Kulcsszavak:Oktatáspolitika
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/46522
LEADER 01130nab a2200193 i 4500
001 misc46522
005 20191125142054.0
008 191125s2019 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Jakab György 
245 1 0 |a Oktatáspolitikusok a "reformhullámvasúton"  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Jakab György 
260 |a Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar  |b Szeged  |c 2019 
300 |a 96-114 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 29 No. 6 
520 3 |a Az írás az oktatási reform fogalmának diszkurzív elemzése révén értelmezi az elmúlt évtizedek permanens reformfolyamatait. Két narratívumot – „Maratoni reform”, „Csak reformot ne…!” – mutat be, amelyek révén rávilágít egy sajátos közép-kelet-európai értelmiségi magatartásra, a neveléstudomány és a politikai szféra bonyolult viszonyrendszerére, valamint a pedagógiai diskurzusok sajátosságaira. 
695 |a Oktatáspolitika 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/46522/1/iskolakultura_2019_06_096-114.pdf  |z Dokumentum-elérés