Középiskolások és egyetemisták szociálisprobléma-megoldásának nem szerinti különbségei
A longitudinális kutatás célja a szociálisprobléma-megoldás elsősorban nem szerinti jellemzőinek és különbségeinek vizsgálata volt 9–10. évfolyamos középiskolások és 1–2. éves egyetemisták körében. E különbségek mellett elemeztük az életkori sajátosságokat és azok változásait is. A problémamegoldás...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kasik László Gál Zita Jámbori Szilvia Fejes József Balázs Nagy Krisztina Szabó Hangya Lilla |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Iskolakultúra
29 No. 6 |
Kulcsszavak: | Longitudinális kutatás, Problémamegoldás, Szocializáció |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2019.6.49 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46517 |
Hasonló tételek
-
Középiskolások és egyetemisták szociálisprobléma-megoldásának nem szerinti különbségei
Szerző: Kasik László, et al.
Megjelent: (2019) -
Középiskolások és egyetemisták problémamegoldása
Szerző: Kasik László, et al.
Megjelent: (2018) -
Perfekcionista és nem perfekcionista serdülők szociálisprobléma-megoldásának és szorongásának jellemzői
Szerző: Kasik László, et al.
Megjelent: (2021) -
Perfekcionista és nem perfekcionista serdülők szociálisprobléma-megoldásának és szorongásának jellemzői
Szerző: Kasik László, et al.
Megjelent: (2021) -
Óvodások szociálisprobléma-megoldásának vizsgálata
Szerző: Götz Alexandra
Megjelent: (2019)