Nőtt az egyetemi tanulmányaikat kezdő diákok tanulási potenciálja és problémamegoldó képessége években mérhető különbségek a diákok között /
Az értékesnek számító tudás változásával, a gondolkodási és tanulási képességek szerepének felértékelődésével megjelent az igény olyan felsőoktatásban is könnyen alkalmazható tesztek, tesztrendszerek kidolgozására, amelyek túllépnek a hagyományos tudásszintmérő teszteken és szélesebb skálán jellemzi...
Elmentve itt :
Szerző: | Molnár Gyöngyvér |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Iskolakultúra
29 No. 1 |
Kulcsszavak: | Problémamegoldás, Felsőoktatás |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2019.1.3 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46464 |
Hasonló tételek
-
Nőtt az egyetemi tanulmányaikat kezdő diákok tanulási potenciálja és problémamegoldó képessége években mérhető különbségek a diákok között /
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2019) -
Hátrányos helyzetű diákok problémamegoldó gondolkodásának fejlettsége
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2004) -
A Kollaboratív képesség kérdőív működése egyetemi tanulmányaikat megkezdő hallgatók körében [absztrakt] /
Szerző: Pásztor-Kovács Anita, et al.
Megjelent: (2024) -
Komplex problémamegoldó képesség fejlettségét jelző tényezők
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2003) -
Hátrányos helyzetű diákok problémamegoldó gondolkodásának longitudinális követése
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2007)