Elsőéves egyetemi hallgatók szövegértés-fejlettsége és olvasási attitűdjei
A felsőoktatási lemorzsolódás csökkentésében jelentős szerepe lehet egy olyan támogató rendszer kialakításának, amely objektív képet ad a hallgatók előzetes tudásáról, képességeiről, valamint igazodik azok aktuális fejlettségi szintjéhez. A Szegedi Tudományegyetemen egy átfogó projekt keretében a ha...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Hódi Ágnes Tóth Edit |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Iskolakultúra
29 No. 1 |
Kulcsszavak: | Szövegértés, Felsőoktatás |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2019.1.55 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46460 |
Hasonló tételek
-
Egyetemi hallgatók etikai attitűdjei a csalással kapcsolatban
Szerző: Barizsné Hadházi Edit, et al.
Megjelent: (2017) -
Egyetemi hallgatók olvasási szokásai
Szerző: Illés Tímea
Megjelent: (1995) -
Főiskolai Hallgatók Pszichoszexuális Fejlettsége
Szerző: Papp Attila
Megjelent: (1993) -
Elsőéves hallgatók tanévkezdő stresszei
Megjelent: (2008) -
Elsőéves hallgatók tanévkezdő stresszei
Megjelent: (2008)