Problémaalapú tanulás és matematikai nevelés
A Rocard-jelentés (lásd a jelen lapszámban) tisztázni igyekszik a kutatásalapú természettudományos nevelés (’inquiry-based science education’, IBSE) és a problémaalapú tanulás (’problem-based learning’, PBL) viszonyát. Eszerint a problémaalapú tanulás elsősorban a matematikai nevelés szakirodalmában...
Elmentve itt :
Szerző: | Csíkos Csaba |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Iskolakultúra Online
|
Kulcsszavak: | Természettudományok tanítása, Matematika tanítása, Projektpedagógia - módszer, Oktatási módszer, Tanulási módszer, Tantárgypedagógia |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/45543 |
Hasonló tételek
-
Problémaalapú tanulás és matematikai nevelés
Szerző: Csíkos Csaba
Megjelent: (2010) -
A problémaalapú tanulás megvalósítása osztálytermi környezetben
Szerző: Vécsi Noémi
Megjelent: (2018) -
A problémaalapú tanulás alkalmazása a matematika órán
Szerző: Szabó Andrea
Megjelent: (2013) -
A problémaalapú tanulás alkalmazásának lehetőségei a fizikatanításban
Szerző: Rakovszky Andorás
Megjelent: (2016) -
A problémaalapú tanulás alkalmazásának lehetőségei a hazai földrajzoktatásban
Szerző: M. Császár Zsuzsa, et al.
Megjelent: (2018)