Volt-e a magyar filozófiaoktatásnak aranykora?
A filozófiatanítás helyzetéről szóló konferenciákon elhangzó panaszos felszólalások gyakran arra a homályos érzésre épülnek, hogy a magyar filozófiatanítás helyzete valaha jobb volt. Olykor úgy érezzük, hogy a klasszikus műveltséget előtérbe állító gimnáziumokban a filozófia tantárgyra fontos szerep...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Iskolakultúra
17 No. 11-12 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42778 |
LEADER | 01106nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42778 | ||
005 | 20191106140659.0 | ||
008 | 180706s2007 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Szücs László Gergely | |
245 | 1 | 0 | |a Volt-e a magyar filozófiaoktatásnak aranykora? |h [elektronikus dokumentum] / |c Szücs László Gergely |
260 | |c 2007 | ||
300 | |a 169-179 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 17 No. 11-12 | |
520 | 3 | |a A filozófiatanítás helyzetéről szóló konferenciákon elhangzó panaszos felszólalások gyakran arra a homályos érzésre épülnek, hogy a magyar filozófiatanítás helyzete valaha jobb volt. Olykor úgy érezzük, hogy a klasszikus műveltséget előtérbe állító gimnáziumokban a filozófia tantárgyra fontos szerep hárult. Jól érezzük-e ezt? Volt-e a magyar oktatástörténetnek olyan korszaka, amelyre filozófus és filozófiatanár nosztalgiával gondolhat vissza? | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42778/1/EPA00011_iskolakultura_2007_11_12_169-179.pdf |z Dokumentum-elérés |