Volt-e a magyar filozófiaoktatásnak aranykora?

A filozófiatanítás helyzetéről szóló konferenciákon elhangzó panaszos felszólalások gyakran arra a homályos érzésre épülnek, hogy a magyar filozófiatanítás helyzete valaha jobb volt. Olykor úgy érezzük, hogy a klasszikus műveltséget előtérbe állító gimnáziumokban a filozófia tantárgyra fontos szerep...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szücs László Gergely
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2007
Sorozat:Iskolakultúra 17 No. 11-12
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42778
LEADER 01106nab a2200181 i 4500
001 misc42778
005 20191106140659.0
008 180706s2007 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Szücs László Gergely 
245 1 0 |a Volt-e a magyar filozófiaoktatásnak aranykora?  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Szücs László Gergely 
260 |c 2007 
300 |a 169-179 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 17 No. 11-12 
520 3 |a A filozófiatanítás helyzetéről szóló konferenciákon elhangzó panaszos felszólalások gyakran arra a homályos érzésre épülnek, hogy a magyar filozófiatanítás helyzete valaha jobb volt. Olykor úgy érezzük, hogy a klasszikus műveltséget előtérbe állító gimnáziumokban a filozófia tantárgyra fontos szerep hárult. Jól érezzük-e ezt? Volt-e a magyar oktatástörténetnek olyan korszaka, amelyre filozófus és filozófiatanár nosztalgiával gondolhat vissza? 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42778/1/EPA00011_iskolakultura_2007_11_12_169-179.pdf  |z Dokumentum-elérés