Háy-olvasás lehetőségei

Irodalomtanításunk aránytalanul és méltánytalanul kevés időt, energiát fordít napjaink magyar irodalmának megismertetésére, mai szövegek értő olvasataira, jókora hiátusokat okozva ezáltal a tanulók jelenismeretében. A változtatást a nyitott magyartanár megfontolt tervezéssel, a középiskolai tananyag...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Baranyák Csaba
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2007
Sorozat:Iskolakultúra 17 No. 2
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42658
LEADER 01080nab a2200181 i 4500
001 misc42658
005 20191106140642.0
008 180706s2007 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Baranyák Csaba 
245 1 0 |a Háy-olvasás lehetőségei  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Baranyák Csaba 
260 |c 2007 
300 |a 132-139 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 17 No. 2 
520 3 |a Irodalomtanításunk aránytalanul és méltánytalanul kevés időt, energiát fordít napjaink magyar irodalmának megismertetésére, mai szövegek értő olvasataira, jókora hiátusokat okozva ezáltal a tanulók jelenismeretében. A változtatást a nyitott magyartanár megfontolt tervezéssel, a középiskolai tananyag rugalmas átcsoportosításával a számára előírt szerző- és műlista kívánatos központi csökkentése, megreformálása híján is (legalább részben) megvalósíthatja. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42658/1/EPA00011_iskolakultura_2007_02_132-139.pdf  |z Dokumentum-elérés