Háy-olvasás lehetőségei
Irodalomtanításunk aránytalanul és méltánytalanul kevés időt, energiát fordít napjaink magyar irodalmának megismertetésére, mai szövegek értő olvasataira, jókora hiátusokat okozva ezáltal a tanulók jelenismeretében. A változtatást a nyitott magyartanár megfontolt tervezéssel, a középiskolai tananyag...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Iskolakultúra
17 No. 2 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42658 |
LEADER | 01080nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42658 | ||
005 | 20191106140642.0 | ||
008 | 180706s2007 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Baranyák Csaba | |
245 | 1 | 0 | |a Háy-olvasás lehetőségei |h [elektronikus dokumentum] / |c Baranyák Csaba |
260 | |c 2007 | ||
300 | |a 132-139 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 17 No. 2 | |
520 | 3 | |a Irodalomtanításunk aránytalanul és méltánytalanul kevés időt, energiát fordít napjaink magyar irodalmának megismertetésére, mai szövegek értő olvasataira, jókora hiátusokat okozva ezáltal a tanulók jelenismeretében. A változtatást a nyitott magyartanár megfontolt tervezéssel, a középiskolai tananyag rugalmas átcsoportosításával a számára előírt szerző- és műlista kívánatos központi csökkentése, megreformálása híján is (legalább részben) megvalósíthatja. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42658/1/EPA00011_iskolakultura_2007_02_132-139.pdf |z Dokumentum-elérés |