A szövegalkotás tanítása feladatbank segítségével, 9–10. évfolyamon
A PISA (Vári, 2003) és az IEA (Kádárné Fülöp, 1990) nemzetközi összehasonlító vizsgálatok egyértelműen megmutatták, hogy gyökeres átalakuláson kell keresztülmennie a magyar közoktatásnak. Paradigmaváltásra azért van szükség a közoktatásban, mert „a mai iskola az abbahagyás stratégiájával működteti a...
Elmentve itt :
Szerző: | Vinczéné Szabó Éva |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | Iskolakultúra
18 No. 9-10 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42649 |
Hasonló tételek
-
"Szövegelünk? Szövegeljünk!" - A szövegalkotás tanítása feladatbank segítségével (9-10. osztályban)
Szerző: Szabó Éva
Megjelent: (2007) -
"Szövegelünk? Szövegeljünk!" a szövegalkotás tanítása feladatbank segítségével, 9-10. osztályban /
Szerző: Szabó Éva
Megjelent: (2008) -
A tanulók irányító értékelése konzervipari szakágazati technológiából feladatbank segítségével
Szerző: Kanyó Teréz
Megjelent: (1979) -
Alsó tagozatos szöveges feladatbank
Szerző: Nagy József, et al.
Megjelent: (1976) -
A függvények témakör tanítása 9. évfolyamon számítógépes oktatási környezetben
Szerző: Kónya István
Megjelent: (2005)