Kreativitás és szövegértés
Tegyük fel, hogy egy mese, történet elolvastatása után annak másféle befejezését kérjük a tanulóktól. Valószínűleg lesznek, akik egészen eredeti ötlettel hozakodnak elő, míg másoknak esetleg semmi nem jut az eszébe. De vajon a kreatívnak bizonyulók jobban is értik, amit olvasnak? Befolyásolja-e a kr...
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth László |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | Iskolakultúra
18 No. 5-6 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42644 |
Hasonló tételek
-
Kreativitás a zenepedagógia szolgálatában /
Szerző: Szabadi Magdolna
Megjelent: (2009) -
Kreativitás és személyiség
Szerző: Legoza Szilvia
Megjelent: (1983) -
Beszédmegértés, szövegértés
Szerző: Medve Vivien
Megjelent: (2011) -
Olvasás = / * szövegértés? A olvasás-szövegértés fogalma interdiszciplináris megközelítésben /
Szerző: Zs. Sejtes Györgyi
Megjelent: (2016) -
Új módszer a kreativitás megállapítására a Tóth-féle Kreativitás Becslő Skála (TKBS) /
Szerző: Tóth László
Megjelent: (2006)