Kreativitás és szövegértés
Tegyük fel, hogy egy mese, történet elolvastatása után annak másféle befejezését kérjük a tanulóktól. Valószínűleg lesznek, akik egészen eredeti ötlettel hozakodnak elő, míg másoknak esetleg semmi nem jut az eszébe. De vajon a kreatívnak bizonyulók jobban is értik, amit olvasnak? Befolyásolja-e a kr...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | Iskolakultúra
18 No. 5-6 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42644 |
LEADER | 00978nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42644 | ||
005 | 20191106140640.0 | ||
008 | 180706s2008 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Tóth László | |
245 | 1 | 0 | |a Kreativitás és szövegértés |h [elektronikus dokumentum] / |c Tóth László |
260 | |c 2008 | ||
300 | |a 29-39 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 18 No. 5-6 | |
520 | 3 | |a Tegyük fel, hogy egy mese, történet elolvastatása után annak másféle befejezését kérjük a tanulóktól. Valószínűleg lesznek, akik egészen eredeti ötlettel hozakodnak elő, míg másoknak esetleg semmi nem jut az eszébe. De vajon a kreatívnak bizonyulók jobban is értik, amit olvasnak? Befolyásolja-e a kreativitás a szövegértést? Tanulmányunkban e kérdésnek szegődünk nyomába. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42644/1/18_EPA00011_iskolakultura_2008-5-6.pdf |z Dokumentum-elérés |