Kreativitás és szövegértés

Tegyük fel, hogy egy mese, történet elolvastatása után annak másféle befejezését kérjük a tanulóktól. Valószínűleg lesznek, akik egészen eredeti ötlettel hozakodnak elő, míg másoknak esetleg semmi nem jut az eszébe. De vajon a kreatívnak bizonyulók jobban is értik, amit olvasnak? Befolyásolja-e a kr...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth László
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2008
Sorozat:Iskolakultúra 18 No. 5-6
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42644
LEADER 00978nab a2200181 i 4500
001 misc42644
005 20191106140640.0
008 180706s2008 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Tóth László 
245 1 0 |a Kreativitás és szövegértés  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Tóth László 
260 |c 2008 
300 |a 29-39 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 18 No. 5-6 
520 3 |a Tegyük fel, hogy egy mese, történet elolvastatása után annak másféle befejezését kérjük a tanulóktól. Valószínűleg lesznek, akik egészen eredeti ötlettel hozakodnak elő, míg másoknak esetleg semmi nem jut az eszébe. De vajon a kreatívnak bizonyulók jobban is értik, amit olvasnak? Befolyásolja-e a kreativitás a szövegértést? Tanulmányunkban e kérdésnek szegődünk nyomába. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42644/1/18_EPA00011_iskolakultura_2008-5-6.pdf  |z Dokumentum-elérés