A tudásra vonatkozó tudás pedagógiája
Csíkos Csaba munkája a Műszaki Kiadó gondozásában jelent meg 2007-ben, a Tanítás és tanulás című sorozat folytatásaként. A könyv nyolc fejezeten át mutatja be az olvasóknak a metakogníció fogalmát, jellemzőit és a pedagógiai gondolkodásban betöltött szerepének fontosságát. Nem túlzás, ha azt állítju...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | Iskolakultúra
18 No. 11-12 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42632 |
LEADER | 01114nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42632 | ||
005 | 20191106140637.0 | ||
008 | 180706s2008 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Steklács János | |
245 | 1 | 2 | |a A tudásra vonatkozó tudás pedagógiája |h [elektronikus dokumentum] / |c Steklács János |
260 | |c 2008 | ||
300 | |a 138-140 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 18 No. 11-12 | |
520 | 3 | |a Csíkos Csaba munkája a Műszaki Kiadó gondozásában jelent meg 2007-ben, a Tanítás és tanulás című sorozat folytatásaként. A könyv nyolc fejezeten át mutatja be az olvasóknak a metakogníció fogalmát, jellemzőit és a pedagógiai gondolkodásban betöltött szerepének fontosságát. Nem túlzás, ha azt állítjuk, hogy alapműnek számít Magyarországon, hiszen mind ez idáig senki nem szentelt monográfiát ennek a kérdéskörnek, ráadásul a téma magyar nyelvű szakirodalma is nagyon szerény. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42632/1/2_EPA00011_iskolakultura_2008-11-12.pdf |z Dokumentum-elérés |