A reformpedagógiai irányzatok iskolaépítési törekvései

Dolgozatomban az iskolaépületek elhelyezését és környezetét, építészeti megoldásainak változásait, az iskolaépületek, valamint az iskola berendezése, továbbá az ott használatos eszközök történeti fejlődését igyekszem nyomon követni az egyes reformpedagógiai irányzatok megjelenésének kronologikus sor...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sanda István Dániel
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2008
Sorozat:Iskolakultúra 18 No. 9-10
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42630
LEADER 01062nab a2200181 i 4500
001 misc42630
005 20191106140637.0
008 180706s2008 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Sanda István Dániel 
245 1 2 |a A reformpedagógiai irányzatok iskolaépítési törekvései  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Sanda István Dániel 
260 |c 2008 
300 |a 129-142 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 18 No. 9-10 
520 3 |a Dolgozatomban az iskolaépületek elhelyezését és környezetét, építészeti megoldásainak változásait, az iskolaépületek, valamint az iskola berendezése, továbbá az ott használatos eszközök történeti fejlődését igyekszem nyomon követni az egyes reformpedagógiai irányzatok megjelenésének kronologikus sorrendjében.Ennek aktualitását az utóbbi időszak reformpedagógia iránti felfokozott érdeklődése indokolja. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42630/1/5_EPA00011_iskolakultura_2008-9-10.pdf  |z Dokumentum-elérés