Professzionális tanárképzés az Európai Unióban 1. Finnország, Hollandia, Németország és az Egyesült Királyság példája /
A bolognai folyamat fogalmával jelzett, egységes keretekre épülő európai tanárképzés rendkívül különböző tartalmakat rejt. A tudás társadalmának katalizátoraként is helytálló új tanárnemzedék felnevelését sokféle módon képzelik az egyes államok. A tanulmány Európa négy – oktatási téren vezető – orsz...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | Iskolakultúra
18 No. 3-4 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42577 |
LEADER | 01270nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42577 | ||
005 | 20191106140633.0 | ||
008 | 180706s2008 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Hercz Mária | |
245 | 1 | 0 | |a Professzionális tanárképzés az Európai Unióban 1. |h [elektronikus dokumentum] : |b Finnország, Hollandia, Németország és az Egyesült Királyság példája / |c Hercz Mária |
260 | |c 2008 | ||
300 | |a 96-123 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 18 No. 3-4 | |
520 | 3 | |a A bolognai folyamat fogalmával jelzett, egységes keretekre épülő európai tanárképzés rendkívül különböző tartalmakat rejt. A tudás társadalmának katalizátoraként is helytálló új tanárnemzedék felnevelését sokféle módon képzelik az egyes államok. A tanulmány Európa négy – oktatási téren vezető – országának tanárképzését vizsgálja meg: felvázolja az alapképzés közös és eltérő vonásait, a reformok főbb mérföldköveit és eredményeit azzal a szándékkal, hogy átalakulóban lévő tanárképzésünk egyes kérdéseit újragondolhassuk. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42577/1/9_EPA00011_iskolakultura_2008-3-4.pdf |z Dokumentum-elérés |