Professzionális tanárképzés az Európai Unióban 1. Finnország, Hollandia, Németország és az Egyesült Királyság példája /

A bolognai folyamat fogalmával jelzett, egységes keretekre épülő európai tanárképzés rendkívül különböző tartalmakat rejt. A tudás társadalmának katalizátoraként is helytálló új tanárnemzedék felnevelését sokféle módon képzelik az egyes államok. A tanulmány Európa négy – oktatási téren vezető – orsz...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hercz Mária
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2008
Sorozat:Iskolakultúra 18 No. 3-4
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42577
LEADER 01270nab a2200181 i 4500
001 misc42577
005 20191106140633.0
008 180706s2008 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Hercz Mária 
245 1 0 |a Professzionális tanárképzés az Európai Unióban 1.   |h [elektronikus dokumentum] :  |b Finnország, Hollandia, Németország és az Egyesült Királyság példája /  |c  Hercz Mária 
260 |c 2008 
300 |a 96-123 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 18 No. 3-4 
520 3 |a A bolognai folyamat fogalmával jelzett, egységes keretekre épülő európai tanárképzés rendkívül különböző tartalmakat rejt. A tudás társadalmának katalizátoraként is helytálló új tanárnemzedék felnevelését sokféle módon képzelik az egyes államok. A tanulmány Európa négy – oktatási téren vezető – országának tanárképzését vizsgálja meg: felvázolja az alapképzés közös és eltérő vonásait, a reformok főbb mérföldköveit és eredményeit azzal a szándékkal, hogy átalakulóban lévő tanárképzésünk egyes kérdéseit újragondolhassuk. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42577/1/9_EPA00011_iskolakultura_2008-3-4.pdf  |z Dokumentum-elérés