Útkeresés a tanító szakos hallgatók matematika képzésében Szegeden
E tanulmány célja a szegedi tanító szakos hallgatók matematika képzéséhez készülő értékelési rendszer kidolgozásához összeállított tantárgyi tesztek eredményeinek bemutatása. Azt vizsgálja, mennyire képesek a hallgatók elsajátítani az új típusú, kompetenciákra épülő tananyagot, hogyan képesek ismere...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | Iskolakultúra
18 No. 9-10 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42566 |
LEADER | 01180nab a2200217 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42566 | ||
005 | 20191106140632.0 | ||
008 | 180706s2008 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 2 | |a Czédliné Bárkányi Éva | |
245 | 1 | 0 | |a Útkeresés a tanító szakos hallgatók matematika képzésében Szegeden |h [elektronikus dokumentum] / |c Czédliné Bárkányi Éva |
260 | |c 2008 | ||
300 | |a 39-46 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 18 No. 9-10 | |
520 | 3 | |a E tanulmány célja a szegedi tanító szakos hallgatók matematika képzéséhez készülő értékelési rendszer kidolgozásához összeállított tantárgyi tesztek eredményeinek bemutatása. Azt vizsgálja, mennyire képesek a hallgatók elsajátítani az új típusú, kompetenciákra épülő tananyagot, hogyan képesek ismereteik transzferére, rendelkeznek-e a feladatok sikeres megoldásához szükséges rutinokkal. | |
700 | 0 | 1 | |a Szalay István |e aut |
700 | 0 | 1 | |a Vármonostory Endre |e aut |
700 | 0 | 1 | |a Bagota Mónika |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42566/1/11_EPA00011_iskolakultura_2008-9-10.pdf |z Dokumentum-elérés |