Útkeresés a tanító szakos hallgatók matematika képzésében Szegeden

E tanulmány célja a szegedi tanító szakos hallgatók matematika képzéséhez készülő értékelési rendszer kidolgozásához összeállított tantárgyi tesztek eredményeinek bemutatása. Azt vizsgálja, mennyire képesek a hallgatók elsajátítani az új típusú, kompetenciákra épülő tananyagot, hogyan képesek ismere...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Czédliné Bárkányi Éva
Szalay István
Vármonostory Endre
Bagota Mónika
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2008
Sorozat:Iskolakultúra 18 No. 9-10
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42566
LEADER 01180nab a2200217 i 4500
001 misc42566
005 20191106140632.0
008 180706s2008 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Czédliné Bárkányi Éva 
245 1 0 |a Útkeresés a tanító szakos hallgatók matematika képzésében Szegeden  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Czédliné Bárkányi Éva 
260 |c 2008 
300 |a 39-46 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 18 No. 9-10 
520 3 |a E tanulmány célja a szegedi tanító szakos hallgatók matematika képzéséhez készülő értékelési rendszer kidolgozásához összeállított tantárgyi tesztek eredményeinek bemutatása. Azt vizsgálja, mennyire képesek a hallgatók elsajátítani az új típusú, kompetenciákra épülő tananyagot, hogyan képesek ismereteik transzferére, rendelkeznek-e a feladatok sikeres megoldásához szükséges rutinokkal. 
700 0 1 |a Szalay István  |e aut 
700 0 1 |a Vármonostory Endre  |e aut 
700 0 1 |a Bagota Mónika  |e aut 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42566/1/11_EPA00011_iskolakultura_2008-9-10.pdf  |z Dokumentum-elérés