Hátrányos helyzetű cigány fiatalok középfokú oktatási intézményei és lehetőségei

Tanulmányomban bemutatom és elemzem azokat az intézményeket, amelyek a perifériális területen élő, hátrányos helyzetű cigány fiatalok iskolai és munkaerő-piaci esélyegyenlőségét hivatottak elősegíteni, elsősorban az általános iskola és a középiskola között kialakult mély szakadék különböző módszerek...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Virág Tünde
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2009
Sorozat:Iskolakultúra 19 No. 12
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42547
LEADER 01256nab a2200181 i 4500
001 misc42547
005 20191106140630.0
008 180706s2009 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Virág Tünde 
245 1 0 |a Hátrányos helyzetű cigány fiatalok középfokú oktatási intézményei és lehetőségei  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Virág Tünde 
260 |c 2009 
300 |a 101-115 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 19 No. 12 
520 3 |a Tanulmányomban bemutatom és elemzem azokat az intézményeket, amelyek a perifériális területen élő, hátrányos helyzetű cigány fiatalok iskolai és munkaerő-piaci esélyegyenlőségét hivatottak elősegíteni, elsősorban az általános iskola és a középiskola között kialakult mély szakadék különböző módszerekkel való áthidalásával. Az általunk vizsgált településen élők iskolai végzettségének, oktatási lehetőségeinek elemzésével, szerkesztett életútinterjúkon (1) keresztül vázolom az általam tipikusnak tartott, az oktatási rendszeren keresztülvezető mobilitási utakat. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42547/1/6_EPA00011_iskolakultura_2009-12.pdf  |z Dokumentum-elérés