A tartalmi szabályozás meghatározó elemei, a tantervi paradigmák komparatisztikája
Kutatásunk keretében arra tettünk kísérletet, hogy bemutassuk azt az utat, amely a kompetencia-alapú oktatás eszméjének kiteljesítésétől az iskolarendszerekbe való beágyazódásáig, az eredményes implementációig vezetett. A kutatás első fázisában arra vállalkoztunk, hogy áttekintsük a paradigmaváltás...
Saved in:
Main Authors: |
Vass Vilmos Perjés István |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
2009
|
Series: | Iskolakultúra
19 No. 12 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42542 |
Similar Items
-
Paradigmák paradoxonai
by: Deák Ernő
Published: (1994) -
Tantervi szabályozás - helyi tantervek
by: Vágó Irén
Published: (2003) -
Gondolatok földrajzoktatásunk mai tantervi és tartalmi problémáiról
by: Fehér József
Published: (1983) -
A vállalkozásfejlesztési gyakorlat meghatározó elemei az Egyesült Királyságban
by: Vajgely Margit
Published: (2006) -
A tantervi szabályozás dilemmái és lehetőségei az irodalomtanításban
by: Fenyő D. György
Published: (2018)