Motiváció, nyelvi identitás, második nyelvi motivációs én

A Dörnyei Zoltán és Ema Ushioda által szerkesztett kötet a motivációkutatás legújabb irányzatának friss kutatásaiból ad közre egy szerteágazó gyűjteményt. A kötet arra fókuszál, hogy a Dörnyei által már korábban (2005) bemutatott elmélet (a második nyelvi motivációs énrendszer – ’L2 Motivational Sel...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mezei Gabriella
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2009
Sorozat:Iskolakultúra 19 No. 5-6
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42487
LEADER 01146nab a2200181 i 4500
001 misc42487
005 20191106140626.0
008 180706s2009 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Mezei Gabriella 
245 1 0 |a Motiváció, nyelvi identitás, második nyelvi motivációs én  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Mezei Gabriella 
260 |c 2009 
300 |a 134-139 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 19 No. 5-6 
520 3 |a A Dörnyei Zoltán és Ema Ushioda által szerkesztett kötet a motivációkutatás legújabb irányzatának friss kutatásaiból ad közre egy szerteágazó gyűjteményt. A kötet arra fókuszál, hogy a Dörnyei által már korábban (2005) bemutatott elmélet (a második nyelvi motivációs énrendszer – ’L2 Motivational Self System’) alkalmazhatóságát bizonyítsa, illetve hogy felvázolja, az elmélet megállja a helyét a korábban integratív motivációként ismert konstruktum friss szellemű újraértelmezéseként. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42487/1/12_EPA00011_iskolakultura_2009-5-6.pdf  |z Dokumentum-elérés