Motiváció, nyelvi identitás, második nyelvi motivációs én
A Dörnyei Zoltán és Ema Ushioda által szerkesztett kötet a motivációkutatás legújabb irányzatának friss kutatásaiból ad közre egy szerteágazó gyűjteményt. A kötet arra fókuszál, hogy a Dörnyei által már korábban (2005) bemutatott elmélet (a második nyelvi motivációs énrendszer – ’L2 Motivational Sel...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | Iskolakultúra
19 No. 5-6 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42487 |
LEADER | 01146nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42487 | ||
005 | 20191106140626.0 | ||
008 | 180706s2009 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Mezei Gabriella | |
245 | 1 | 0 | |a Motiváció, nyelvi identitás, második nyelvi motivációs én |h [elektronikus dokumentum] / |c Mezei Gabriella |
260 | |c 2009 | ||
300 | |a 134-139 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 19 No. 5-6 | |
520 | 3 | |a A Dörnyei Zoltán és Ema Ushioda által szerkesztett kötet a motivációkutatás legújabb irányzatának friss kutatásaiból ad közre egy szerteágazó gyűjteményt. A kötet arra fókuszál, hogy a Dörnyei által már korábban (2005) bemutatott elmélet (a második nyelvi motivációs énrendszer – ’L2 Motivational Self System’) alkalmazhatóságát bizonyítsa, illetve hogy felvázolja, az elmélet megállja a helyét a korábban integratív motivációként ismert konstruktum friss szellemű újraértelmezéseként. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42487/1/12_EPA00011_iskolakultura_2009-5-6.pdf |z Dokumentum-elérés |