Tanári tévképzetek kémiából

A tanulók naiv elképzeléseinek tulajdonsága, hogy csak nagyon nehezen változtathatók meg, makacsul ellenállnak az oktatás hagyományos módszereinek. Stabilitásukra jellemző, hogy még felnőttkorban és akár a szaktantárgyat oktató tanárok esetében is kimutathatók. Ezek a tanári tévképzetek az oktatói m...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ludányi Lajos
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2009
Sorozat:Iskolakultúra 19 No. 7-8
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42481
LEADER 01189nab a2200181 i 4500
001 misc42481
005 20191106140626.0
008 180706s2009 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Ludányi Lajos 
245 1 0 |a Tanári tévképzetek kémiából  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Ludányi Lajos 
260 |c 2009 
300 |a 26-35 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 19 No. 7-8 
520 3 |a A tanulók naiv elképzeléseinek tulajdonsága, hogy csak nagyon nehezen változtathatók meg, makacsul ellenállnak az oktatás hagyományos módszereinek. Stabilitásukra jellemző, hogy még felnőttkorban és akár a szaktantárgyat oktató tanárok esetében is kimutathatók. Ezek a tanári tévképzetek az oktatói munka potenciális veszélyforrásai, mivel a tanítás során átadódnak a diákoknak, és megerősítik a tanulókat abban a hitükben, hogy naiv elképzelésük helyes. Ennek következtében az oktatási folyamat során maga a pedagógus válik a tanulói tévképzetek egyik forrásává. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42481/1/16_EPA00011_iskolakultura_2009-7-8.pdf  |z Dokumentum-elérés