Pedagógiai terek iskolai implementációja architektúra és funkcionális terek a mindennapok pedagógiai világában /

A tanulmány a hazai neveléstudomány számára eddig kevésbé feltárt terület feltérképezésére vállalkozik: a tudás társadalma által elvárt iskolaképnek megfelelően körvonalazza a jövő hatékony iskolájának lehetséges építészeti megoldásait. Elsősorban német és angol nyelvű szakirodalmi bázisra építkezik...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Hercz Mária
Sántha Kálmán
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2009
Sorozat:Iskolakultúra 19 No. 9
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42459
LEADER 01576nab a2200193 i 4500
001 misc42459
005 20191106140616.0
008 180706s2009 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Hercz Mária 
245 1 0 |a Pedagógiai terek iskolai implementációja   |h [elektronikus dokumentum] :  |b architektúra és funkcionális terek a mindennapok pedagógiai világában /  |c  Hercz Mária 
260 |c 2009 
300 |a 78-94 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 19 No. 9 
520 3 |a A tanulmány a hazai neveléstudomány számára eddig kevésbé feltárt terület feltérképezésére vállalkozik: a tudás társadalma által elvárt iskolaképnek megfelelően körvonalazza a jövő hatékony iskolájának lehetséges építészeti megoldásait. Elsősorban német és angol nyelvű szakirodalmi bázisra építkezik, és a „reflektív napló” kvalitatív technikával végzett mikrokutatásra alapozva mutatja be a pedagógiai terek intézményi környezetbe történő beágyazódását. Olyan elméleti modell alkotására tesz kísérletet, amely rávilágít a pedagógiai architektúra és az eredményes tanítás-tanulás folyamata közötti kapcsolat szükségességére. Az eredmények sokszor idealizált intézmény képét körvonalazzák, amely többdimenziós és multifunkciós jellegének köszönhetően a modern iskola álomképét jelenti. 
700 0 1 |a Sántha Kálmán  |e aut 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42459/1/5_EPA00011_iskolakultura_2009-9.pdf  |z Dokumentum-elérés