Pedagógiai terek iskolai implementációja architektúra és funkcionális terek a mindennapok pedagógiai világában /
A tanulmány a hazai neveléstudomány számára eddig kevésbé feltárt terület feltérképezésére vállalkozik: a tudás társadalma által elvárt iskolaképnek megfelelően körvonalazza a jövő hatékony iskolájának lehetséges építészeti megoldásait. Elsősorban német és angol nyelvű szakirodalmi bázisra építkezik...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | Iskolakultúra
19 No. 9 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42459 |
LEADER | 01576nab a2200193 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42459 | ||
005 | 20191106140616.0 | ||
008 | 180706s2009 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Hercz Mária | |
245 | 1 | 0 | |a Pedagógiai terek iskolai implementációja |h [elektronikus dokumentum] : |b architektúra és funkcionális terek a mindennapok pedagógiai világában / |c Hercz Mária |
260 | |c 2009 | ||
300 | |a 78-94 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 19 No. 9 | |
520 | 3 | |a A tanulmány a hazai neveléstudomány számára eddig kevésbé feltárt terület feltérképezésére vállalkozik: a tudás társadalma által elvárt iskolaképnek megfelelően körvonalazza a jövő hatékony iskolájának lehetséges építészeti megoldásait. Elsősorban német és angol nyelvű szakirodalmi bázisra építkezik, és a „reflektív napló” kvalitatív technikával végzett mikrokutatásra alapozva mutatja be a pedagógiai terek intézményi környezetbe történő beágyazódását. Olyan elméleti modell alkotására tesz kísérletet, amely rávilágít a pedagógiai architektúra és az eredményes tanítás-tanulás folyamata közötti kapcsolat szükségességére. Az eredmények sokszor idealizált intézmény képét körvonalazzák, amely többdimenziós és multifunkciós jellegének köszönhetően a modern iskola álomképét jelenti. | |
700 | 0 | 1 | |a Sántha Kálmán |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42459/1/5_EPA00011_iskolakultura_2009-9.pdf |z Dokumentum-elérés |