Egy térképező technika hatásának vizsgálata általános iskolában

A tanulók nagy mennyiségű ismeretanyaggal találkoznak az iskolában, melyet el kell sajátítaniuk. Ehhez nyújtanak segítséget a térképező technikák, amelyek az ismeretek vizuális megjelenítésén keresztül segítik az információk szervezését. A következőkben a rendelkezésre álló térképezési technikákból...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Habók Anita
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2009
Sorozat:Iskolakultúra 19 No. 11
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42457
LEADER 01146nab a2200181 i 4500
001 misc42457
005 20191106140616.0
008 180706s2009 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Habók Anita 
245 1 0 |a Egy térképező technika hatásának vizsgálata általános iskolában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Habók Anita 
260 |c 2009 
300 |a 77-88 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 19 No. 11 
520 3 |a A tanulók nagy mennyiségű ismeretanyaggal találkoznak az iskolában, melyet el kell sajátítaniuk. Ehhez nyújtanak segítséget a térképező technikák, amelyek az ismeretek vizuális megjelenítésén keresztül segítik az információk szervezését. A következőkben a rendelkezésre álló térképezési technikákból mutatunk be néhányat, részletezzük jellemzőiket, majd egy a fogalmi térképekre épülő fejlesztő program kipróbálását ismertetjük, melyet általános iskolás tanulók számára készítettünk. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42457/1/8_EPA00011_iskolakultura_2009-11.pdf  |z Dokumentum-elérés