Kognitív Profil Teszt

A jelen tanulmányban egy a pedagógusok által is használható kognitív profil tesztet (1) mutatok be. Egy ilyen típusú vizsgálati eljárás többféle feladatsorból állhat. Lényege, hogy nem ad összesített eredményt, hanem az egyén képességstruktúráját vizsgálja. Szerkezete, felvételének módja és az eredm...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gyarmathy Éva
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2009
Sorozat:Iskolakultúra 19 No. 3-4
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42451
LEADER 01148nab a2200181 i 4500
001 misc42451
005 20191106140616.0
008 180706s2009 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Gyarmathy Éva 
245 1 0 |a Kognitív Profil Teszt  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Gyarmathy Éva 
260 |c 2009 
300 |a 60-73 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 19 No. 3-4 
520 3 |a A jelen tanulmányban egy a pedagógusok által is használható kognitív profil tesztet (1) mutatok be. Egy ilyen típusú vizsgálati eljárás többféle feladatsorból állhat. Lényege, hogy nem ad összesített eredményt, hanem az egyén képességstruktúráját vizsgálja. Szerkezete, felvételének módja és az eredmények kiértékelése, értelmezése arra irányul, hogy az egyént egészként kezelje gyengeségeivel és erősségeivel együtt, de differenciáltan értékelje, hogy minél inkább a fejlettségének és fejlődésének megfelelő ellátást kaphasson. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42451/1/8_EPA00011_iskolakultura_2009-3-42.pdf  |z Dokumentum-elérés