A képtudomány módszerei a neveléstudományi és társadalomtudományi kutatásban

A képek világában élünk. Festmények, szobrok, rajzok, lenyomatok, fényképek és filmek őrzik az adott korokhoz kötődő társadalmi, kulturális és antropológiai jelenségekről alkotott elképzeléseket és nézeteket. A vizuális média jelentősége az utolsó évtizedben számottevően nőtt - különösen a gyermekek...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Pilarczyk Ulrike
Mietzner Ulrike
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2010
Sorozat:Iskolakultúra 20 No. 5-6
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42409
LEADER 01240nab a2200193 i 4500
001 misc42409
005 20191106140607.0
008 180706s2010 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Pilarczyk Ulrike 
245 1 2 |a A képtudomány módszerei a neveléstudományi és társadalomtudományi kutatásban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Pilarczyk Ulrike 
260 |c 2010 
300 |a 3-16 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 20 No. 5-6 
520 3 |a A képek világában élünk. Festmények, szobrok, rajzok, lenyomatok, fényképek és filmek őrzik az adott korokhoz kötődő társadalmi, kulturális és antropológiai jelenségekről alkotott elképzeléseket és nézeteket. A vizuális média jelentősége az utolsó évtizedben számottevően nőtt - különösen a gyermekek és a fiatalok világában a televízió és a z új információs és kommunikációs technológiák térnyerése által, amelyek elsősorban a vizualitásra épülnek (vesd össze: Fuchs, 1997, 265. o.; tíurgin, 1982, 1996; Burnett, 1995). 
700 0 1 |a Mietzner Ulrike  |e aut 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42409/1/iskolakultura_2010_05_06_003-016.pdf  |z Dokumentum-elérés