A képtudomány módszerei a neveléstudományi és társadalomtudományi kutatásban
A képek világában élünk. Festmények, szobrok, rajzok, lenyomatok, fényképek és filmek őrzik az adott korokhoz kötődő társadalmi, kulturális és antropológiai jelenségekről alkotott elképzeléseket és nézeteket. A vizuális média jelentősége az utolsó évtizedben számottevően nőtt - különösen a gyermekek...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Iskolakultúra
20 No. 5-6 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42409 |
LEADER | 01240nab a2200193 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42409 | ||
005 | 20191106140607.0 | ||
008 | 180706s2010 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Pilarczyk Ulrike | |
245 | 1 | 2 | |a A képtudomány módszerei a neveléstudományi és társadalomtudományi kutatásban |h [elektronikus dokumentum] / |c Pilarczyk Ulrike |
260 | |c 2010 | ||
300 | |a 3-16 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 20 No. 5-6 | |
520 | 3 | |a A képek világában élünk. Festmények, szobrok, rajzok, lenyomatok, fényképek és filmek őrzik az adott korokhoz kötődő társadalmi, kulturális és antropológiai jelenségekről alkotott elképzeléseket és nézeteket. A vizuális média jelentősége az utolsó évtizedben számottevően nőtt - különösen a gyermekek és a fiatalok világában a televízió és a z új információs és kommunikációs technológiák térnyerése által, amelyek elsősorban a vizualitásra épülnek (vesd össze: Fuchs, 1997, 265. o.; tíurgin, 1982, 1996; Burnett, 1995). | |
700 | 0 | 1 | |a Mietzner Ulrike |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42409/1/iskolakultura_2010_05_06_003-016.pdf |z Dokumentum-elérés |