Káosz, rend, látvány a káosztudomány ismertetésének lehetősége IKT-eszközökkel a középiskolai oktatás keretében /
A kaotikus mozgások mögött felfedezhető rend tanulmányozása nemcsak az eddig előrejelezhetetlennek tartott folyamatok pontosabb modellezéséhez és a szabálytalannak tűnő természeti formavilág leírásához segít hozzá, hanem esztétikai élményt is nyújt kutatóinak, és hozzájárul a diákok újfajta geometri...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Iskolakultúra
20 No. 1 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42382 |
LEADER | 01057nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42382 | ||
005 | 20191106140608.0 | ||
008 | 180706s2010 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 2 | |a Szatmári-Bajkó Ildikó | |
245 | 1 | 0 | |a Káosz, rend, látvány |h [elektronikus dokumentum] : |b a káosztudomány ismertetésének lehetősége IKT-eszközökkel a középiskolai oktatás keretében / |c Szatmári-Bajkó Ildikó |
260 | |c 2010 | ||
300 | |a 116-131 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 20 No. 1 | |
520 | 3 | |a A kaotikus mozgások mögött felfedezhető rend tanulmányozása nemcsak az eddig előrejelezhetetlennek tartott folyamatok pontosabb modellezéséhez és a szabálytalannak tűnő természeti formavilág leírásához segít hozzá, hanem esztétikai élményt is nyújt kutatóinak, és hozzájárul a diákok újfajta geometriai szemléletének kialakításához is. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42382/1/8_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf |z Dokumentum-elérés |