A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell
A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell horizontálisan és vertikálisan összehangolt kauzális hatómodell. Farkas Jánost (2008) parafrazeálva: az egyes indikátorok mögött – a releváns összekapcsolásnak köszönhetően – feltárul a jelentés. A társadalmi elvárásokból, szakmai követelményekből, valamint a ho...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Iskolakultúra
20 No. 2 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42344 |
LEADER | 01391nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42344 | ||
005 | 20191106140604.0 | ||
008 | 180706s2010 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 2 | |a Monoriné Papp Sarolta | |
245 | 1 | 2 | |a A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell |h [elektronikus dokumentum] / |c Monoriné Papp Sarolta |
260 | |c 2010 | ||
300 | |a 53-71 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 20 No. 2 | |
520 | 3 | |a A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell horizontálisan és vertikálisan összehangolt kauzális hatómodell. Farkas Jánost (2008) parafrazeálva: az egyes indikátorok mögött – a releváns összekapcsolásnak köszönhetően – feltárul a jelentés. A társadalmi elvárásokból, szakmai követelményekből, valamint a hozzájuk kapcsolódó mérési-értékelési-visszajelzési szabályokból felépülő szakértői rendszer az OECD-TALIS „átfogó mérési, értékelési, minőségfejlesztési és minőségbiztosítási sztenderdjeinak” (Santiago, 2002) hazai fejlesztésű alternatívája: egy magyar modell. Az OKTKkutatás „elengedett szálainak” továbbfűzésére a szerző az ELTE PPK Neveléstudományi Doktori Iskolájában vállalt PhD-hallgatóként kötelezettséget. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42344/1/7_EPA00011_iskolakultura_2010-02.pdf |z Dokumentum-elérés |