A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell

A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell horizontálisan és vertikálisan összehangolt kauzális hatómodell. Farkas Jánost (2008) parafrazeálva: az egyes indikátorok mögött – a releváns összekapcsolásnak köszönhetően – feltárul a jelentés. A társadalmi elvárásokból, szakmai követelményekből, valamint a ho...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Monoriné Papp Sarolta
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2010
Sorozat:Iskolakultúra 20 No. 2
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42344
LEADER 01391nab a2200181 i 4500
001 misc42344
005 20191106140604.0
008 180706s2010 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Monoriné Papp Sarolta 
245 1 2 |a A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Monoriné Papp Sarolta 
260 |c 2010 
300 |a 53-71 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 20 No. 2 
520 3 |a A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell horizontálisan és vertikálisan összehangolt kauzális hatómodell. Farkas Jánost (2008) parafrazeálva: az egyes indikátorok mögött – a releváns összekapcsolásnak köszönhetően – feltárul a jelentés. A társadalmi elvárásokból, szakmai követelményekből, valamint a hozzájuk kapcsolódó mérési-értékelési-visszajelzési szabályokból felépülő szakértői rendszer az OECD-TALIS „átfogó mérési, értékelési, minőségfejlesztési és minőségbiztosítási sztenderdjeinak” (Santiago, 2002) hazai fejlesztésű alternatívája: egy magyar modell. Az OKTKkutatás „elengedett szálainak” továbbfűzésére a szerző az ELTE PPK Neveléstudományi Doktori Iskolájában vállalt PhD-hallgatóként kötelezettséget. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42344/1/7_EPA00011_iskolakultura_2010-02.pdf  |z Dokumentum-elérés