Technológiaalapú mérésértékelés hazai és nemzetközi implementációi

A gazdaság világában akármerre nézünk, mindenhol új technológia vesz minket körül – számítógépek, nyomtatók, szkennerek, pda-k, mobiltelefonok, plusz a mindezen eszközöket összekötő hálózatok (Bennett, 2002). Mindezen eszközök azonban nemcsak mindennapi életünkben, hanem a tanulás-tanítás folyamatát...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2010
Sorozat:Iskolakultúra 20 No. 7-8
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42340
LEADER 01105nab a2200181 i 4500
001 misc42340
005 20191106140604.0
008 180706s2010 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Molnár Gyöngyvér 
245 1 0 |a Technológiaalapú mérésértékelés hazai és nemzetközi implementációi  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Molnár Gyöngyvér 
260 |c 2010 
300 |a 22-34 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 20 No. 7-8 
520 3 |a A gazdaság világában akármerre nézünk, mindenhol új technológia vesz minket körül – számítógépek, nyomtatók, szkennerek, pda-k, mobiltelefonok, plusz a mindezen eszközöket összekötő hálózatok (Bennett, 2002). Mindezen eszközök azonban nemcsak mindennapi életünkben, hanem a tanulás-tanítás folyamatát tekintve is számos új lehetőséget teremtenek. A 21. század digitális korában ezért elkerülhetetlen a technológia iskolai alkalmazása. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42340/1/14_EPA00011_iskolakultura_2010-07-08.pdf  |z Dokumentum-elérés