Az innováció értelmezése az oktatásban az információs és kommunikációs technológia vonatkozásában

A tudomány és a gazdaság világában, valamint a mindennapi életben is gyakran használatos az innováció fogalma, melyet a hétköznapi szóhasználatban az új ötletek, új eszközök bevezetéséhez, használatához, egy folyamat, rendszer megújításához kötünk. Az innováció jelentheti a dolgok átalakítását, megú...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lakatosné Török Erika
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2010
Sorozat:Iskolakultúra 20 No. 1
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42332
LEADER 01336nab a2200181 i 4500
001 misc42332
005 20191106140604.0
008 180706s2010 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Lakatosné Török Erika 
245 1 3 |a Az innováció értelmezése az oktatásban az információs és kommunikációs technológia vonatkozásában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Lakatosné Török Erika 
260 |c 2010 
300 |a 50-59 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 20 No. 1 
520 3 |a A tudomány és a gazdaság világában, valamint a mindennapi életben is gyakran használatos az innováció fogalma, melyet a hétköznapi szóhasználatban az új ötletek, új eszközök bevezetéséhez, használatához, egy folyamat, rendszer megújításához kötünk. Az innováció jelentheti a dolgok átalakítását, megújítását, új termékek, produktumok létrehozását, de mindenképpen tartalmazza a változás mozzanatát. A fogalom meghatározásakor fontos figyelembe venni azt a kulturális és történeti kontextust, melyben vizsgálódunk, mert ami az egyik társadalmi környezetben innovációnak minősül, lehet, hogy a másikban nem az. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42332/1/14_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf  |z Dokumentum-elérés