Az innováció értelmezése az oktatásban az információs és kommunikációs technológia vonatkozásában
A tudomány és a gazdaság világában, valamint a mindennapi életben is gyakran használatos az innováció fogalma, melyet a hétköznapi szóhasználatban az új ötletek, új eszközök bevezetéséhez, használatához, egy folyamat, rendszer megújításához kötünk. Az innováció jelentheti a dolgok átalakítását, megú...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Iskolakultúra
20 No. 1 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42332 |
LEADER | 01336nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42332 | ||
005 | 20191106140604.0 | ||
008 | 180706s2010 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 2 | |a Lakatosné Török Erika | |
245 | 1 | 3 | |a Az innováció értelmezése az oktatásban az információs és kommunikációs technológia vonatkozásában |h [elektronikus dokumentum] / |c Lakatosné Török Erika |
260 | |c 2010 | ||
300 | |a 50-59 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 20 No. 1 | |
520 | 3 | |a A tudomány és a gazdaság világában, valamint a mindennapi életben is gyakran használatos az innováció fogalma, melyet a hétköznapi szóhasználatban az új ötletek, új eszközök bevezetéséhez, használatához, egy folyamat, rendszer megújításához kötünk. Az innováció jelentheti a dolgok átalakítását, megújítását, új termékek, produktumok létrehozását, de mindenképpen tartalmazza a változás mozzanatát. A fogalom meghatározásakor fontos figyelembe venni azt a kulturális és történeti kontextust, melyben vizsgálódunk, mert ami az egyik társadalmi környezetben innovációnak minősül, lehet, hogy a másikban nem az. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42332/1/14_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf |z Dokumentum-elérés |