A tanárok szakmai fejlődése − továbbképzések a kutatásalapú tanulás területén
A kutatásalapú tanulás (’inquiry-based learning’, IBL) elterjedését számos tényező befolyásolja. A tanulmány ezek közül elsősorban a tanárra és a tanárképzésre, tanártovábbképzésre koncentrál. A tanár pedagógiai tudása, kompetenciái, a tanulással, tanítással és a tantárggyal kapcsolatos meggyőződése...
Saved in:
Main Author: | Korom Erzsébet |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
2010
|
Series: | Iskolakultúra
20 No. 12 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42327 |
Similar Items
-
A tanárok szakmai fejlődése - továbbképzések a kutatásalapú tanulás területén
by: Korom Erzsébet
Published: (2010) -
Mobiltechnológiával támogatott kutatásalapú tanulás
by: Bónus Lilla, et al.
Published: (2022) -
Mobiltechnológiával támogatott kutatásalapú tanulás
by: Bónus Lilla, et al.
Published: (2022) -
Továbbképzések
Published: (2009) -
Továbbképzések
Published: (2009)