A tanárok szakmai fejlődése − továbbképzések a kutatásalapú tanulás területén
A kutatásalapú tanulás (’inquiry-based learning’, IBL) elterjedését számos tényező befolyásolja. A tanulmány ezek közül elsősorban a tanárra és a tanárképzésre, tanártovábbképzésre koncentrál. A tanár pedagógiai tudása, kompetenciái, a tanulással, tanítással és a tantárggyal kapcsolatos meggyőződése...
Elmentve itt :
Szerző: | Korom Erzsébet |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Iskolakultúra
20 No. 12 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42327 |
Hasonló tételek
-
A tanárok szakmai fejlődése - továbbképzések a kutatásalapú tanulás területén
Szerző: Korom Erzsébet
Megjelent: (2010) -
Mobiltechnológiával támogatott kutatásalapú tanulás
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2022) -
Mobiltechnológiával támogatott kutatásalapú tanulás
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2022) -
Továbbképzések
Megjelent: (2009) -
Továbbképzések
Megjelent: (2009)