Szóhangsúly – Az idegen nyelvek tanításának elfeledett aspektusa?

Az elmúlt másfél évtizedben a kognitív pszichológia és az idegtudomány házasságából számos új tudományterület született. Ezek egyike, a kognitív fejlődés-idegtudomány, a 21. század első évtizedében bontokozott ki igazán, s eredményei számos kérdésben alakították át a megismerő folyamatok és az agy f...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csépe Valéria
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2010
Sorozat:Iskolakultúra 20 No. 4
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42284
LEADER 01267nab a2200181 i 4500
001 misc42284
005 20191106140600.0
008 180706s2010 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Csépe Valéria 
245 1 0 |a Szóhangsúly – Az idegen nyelvek tanításának elfeledett aspektusa?  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Csépe Valéria 
260 |c 2010 
300 |a 68-76 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 20 No. 4 
520 3 |a Az elmúlt másfél évtizedben a kognitív pszichológia és az idegtudomány házasságából számos új tudományterület született. Ezek egyike, a kognitív fejlődés-idegtudomány, a 21. század első évtizedében bontokozott ki igazán, s eredményei számos kérdésben alakították át a megismerő folyamatok és az agy fejlődésének összefüggéseire vonatkozó ismereteinket. Ma számos tudományterületet fognak át azok a kutatások, amelyeknek témája a nyelvi fejlődés, az egy , illetve kettő vagy több nyelv korai és magas szintű elsajátítása (kétnyelvűség, többnyelvűség), s különösen az idegen nyelvek tanulása. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42284/1/7_EPA00011_iskolakultura_2010-04.pdf  |z Dokumentum-elérés