Szóhangsúly – Az idegen nyelvek tanításának elfeledett aspektusa?
Az elmúlt másfél évtizedben a kognitív pszichológia és az idegtudomány házasságából számos új tudományterület született. Ezek egyike, a kognitív fejlődés-idegtudomány, a 21. század első évtizedében bontokozott ki igazán, s eredményei számos kérdésben alakították át a megismerő folyamatok és az agy f...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Iskolakultúra
20 No. 4 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42284 |
LEADER | 01267nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42284 | ||
005 | 20191106140600.0 | ||
008 | 180706s2010 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Csépe Valéria | |
245 | 1 | 0 | |a Szóhangsúly – Az idegen nyelvek tanításának elfeledett aspektusa? |h [elektronikus dokumentum] / |c Csépe Valéria |
260 | |c 2010 | ||
300 | |a 68-76 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 20 No. 4 | |
520 | 3 | |a Az elmúlt másfél évtizedben a kognitív pszichológia és az idegtudomány házasságából számos új tudományterület született. Ezek egyike, a kognitív fejlődés-idegtudomány, a 21. század első évtizedében bontokozott ki igazán, s eredményei számos kérdésben alakították át a megismerő folyamatok és az agy fejlődésének összefüggéseire vonatkozó ismereteinket. Ma számos tudományterületet fognak át azok a kutatások, amelyeknek témája a nyelvi fejlődés, az egy , illetve kettő vagy több nyelv korai és magas szintű elsajátítása (kétnyelvűség, többnyelvűség), s különösen az idegen nyelvek tanulása. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42284/1/7_EPA00011_iskolakultura_2010-04.pdf |z Dokumentum-elérés |