Mentori feladatokra jelentkező pedagógusok elvárásai és kompetenciáinak önértékelése
Tanulmányunk olyan pedagógusokkal végzett vizsgálat eredményeit mutatja be, akik mentori feladatokra jelentkeztek. A pedagógusok egy három napos képzési programon vettek részt, melynek keretében önként és anonim módon töltöttek ki egy általunk szerkesztett kérdőívet. Kutatásunkkal azt mutatjuk be, h...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Tóth-Márhoffer Márta Paksi László |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2011
|
Sorozat: | Iskolakultúra
21 No. 12 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42241 |
Hasonló tételek
-
A pedagógusok kompetenciáinak mérése és fejlesztése
Szerző: Cseh Györgyi
Megjelent: (2007) -
Gyakorló pedagógusok attitűdjei, elvárásai az ADHD-s gyermekeket illetően
Szerző: Perlaki Annamária
Megjelent: (2019) -
Mentori kompetenciák
Szerző: Soós Péter
Megjelent: (2013) -
A pedagógusok stresszkezelő kompetenciáinak fejlesztési lehetőségei munkahelyi keretek közt
Szerző: Nagy Alexandra
Megjelent: (2022) -
A pedagógusok stresszkezelő kompetenciáinak fejlesztési lehetőségei munkahelyi keretek között
Szerző: Nyári Vivien Vanda
Megjelent: (2023)