Mennyire jártasak a pedagógusok az esélyegyenlőség pedagógiájában? esélyegyenlőségi intézkedések és az esélyegyenlőség pedagógiájának ismerete és gyakorlata egy közoktatási intézményekben végzett pilot kutatás alapján /
Az oktatási esélyegyenlőség és méltányosság elve és megvalósítási lehetősége a legutóbbi két évtizedben egyre felerősödő diskurzusként jelennek meg az oktatáspolitikában. Az oktatáspolitikai intézkedések azonban meglepően kevéssé alapoznak társadalomtudományi ismeretekre. Az itt bemutatott vizsgálat...
Elmentve itt :
Szerző: | Thun Éva |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2011
|
Sorozat: | Iskolakultúra
21 No. 12 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42235 |
Hasonló tételek
-
Esélyegyenlőség mobiltechnológiával
Megjelent: (2015) -
Fogyatékosok esélyegyenlősége
Szerző: Bács Éva
Megjelent: (2005) -
Az esélyegyenlőség napja
Szerző: Fekete Klára
Megjelent: (2003) -
Esélyegyenlőség és integráció
Szerző: Kiss Péter
Megjelent: (2011) -
Esélyegyenlőség és törvénykezés
Szerző: Szauder Erik
Megjelent: (2002)