Mennyire jártasak a pedagógusok az esélyegyenlőség pedagógiájában? esélyegyenlőségi intézkedések és az esélyegyenlőség pedagógiájának ismerete és gyakorlata egy közoktatási intézményekben végzett pilot kutatás alapján /

Az oktatási esélyegyenlőség és méltányosság elve és megvalósítási lehetősége a legutóbbi két évtizedben egyre felerősödő diskurzusként jelennek meg az oktatáspolitikában. Az oktatáspolitikai intézkedések azonban meglepően kevéssé alapoznak társadalomtudományi ismeretekre. Az itt bemutatott vizsgálat...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Thun Éva
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2011
Sorozat:Iskolakultúra 21 No. 12
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42235
LEADER 01371nab a2200181 i 4500
001 misc42235
005 20191106140555.0
008 180706s2011 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Thun Éva 
245 1 0 |a Mennyire jártasak a pedagógusok az esélyegyenlőség pedagógiájában?   |h [elektronikus dokumentum] :  |b esélyegyenlőségi intézkedések és az esélyegyenlőség pedagógiájának ismerete és gyakorlata egy közoktatási intézményekben végzett pilot kutatás alapján /  |c  Thun Éva 
260 |c 2011 
300 |a 60-71 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 21 No. 12 
520 3 |a Az oktatási esélyegyenlőség és méltányosság elve és megvalósítási lehetősége a legutóbbi két évtizedben egyre felerősödő diskurzusként jelennek meg az oktatáspolitikában. Az oktatáspolitikai intézkedések azonban meglepően kevéssé alapoznak társadalomtudományi ismeretekre. Az itt bemutatott vizsgálat eredményei alátámasztani látszanak azt a megállapítást, hogy az esélyegyenlőtlenség és diszkrimináció jelensége nem úgy értelmezett az alkalmazott pedagógiában, mint a társadalom egészében észlelhető probléma iskolai leképeződése. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42235/1/EPA00011_iskolakultura_2011_12_060-071.pdf  |z Dokumentum-elérés