Mennyire jártasak a pedagógusok az esélyegyenlőség pedagógiájában? esélyegyenlőségi intézkedések és az esélyegyenlőség pedagógiájának ismerete és gyakorlata egy közoktatási intézményekben végzett pilot kutatás alapján /
Az oktatási esélyegyenlőség és méltányosság elve és megvalósítási lehetősége a legutóbbi két évtizedben egyre felerősödő diskurzusként jelennek meg az oktatáspolitikában. Az oktatáspolitikai intézkedések azonban meglepően kevéssé alapoznak társadalomtudományi ismeretekre. Az itt bemutatott vizsgálat...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2011
|
Sorozat: | Iskolakultúra
21 No. 12 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42235 |
LEADER | 01371nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42235 | ||
005 | 20191106140555.0 | ||
008 | 180706s2011 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Thun Éva | |
245 | 1 | 0 | |a Mennyire jártasak a pedagógusok az esélyegyenlőség pedagógiájában? |h [elektronikus dokumentum] : |b esélyegyenlőségi intézkedések és az esélyegyenlőség pedagógiájának ismerete és gyakorlata egy közoktatási intézményekben végzett pilot kutatás alapján / |c Thun Éva |
260 | |c 2011 | ||
300 | |a 60-71 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 21 No. 12 | |
520 | 3 | |a Az oktatási esélyegyenlőség és méltányosság elve és megvalósítási lehetősége a legutóbbi két évtizedben egyre felerősödő diskurzusként jelennek meg az oktatáspolitikában. Az oktatáspolitikai intézkedések azonban meglepően kevéssé alapoznak társadalomtudományi ismeretekre. Az itt bemutatott vizsgálat eredményei alátámasztani látszanak azt a megállapítást, hogy az esélyegyenlőtlenség és diszkrimináció jelensége nem úgy értelmezett az alkalmazott pedagógiában, mint a társadalom egészében észlelhető probléma iskolai leképeződése. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42235/1/EPA00011_iskolakultura_2011_12_060-071.pdf |z Dokumentum-elérés |