Közelítések a portrék és az egyszereplős képek jelenségéhez a magyar pedagógiai szaksajtóban (1960-1970)
Németh András és Pukánszky Béla (2004, 10. o.) közös könyvében (A pedagógia problématörténete) olyan történelmi antropológia lehetőségét veti fel, mely a mindennapi tapasztalatot historizálja és szemléli tágabb, társadalmi kontextusban. Saját kutatásom ebbe a tudományos-módszertani keretbe illeszthe...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2012
|
Sorozat: | Iskolakultúra
22 No. 5 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42109 |
Tartalmi kivonat: | Németh András és Pukánszky Béla (2004, 10. o.) közös könyvében (A pedagógia problématörténete) olyan történelmi antropológia lehetőségét veti fel, mely a mindennapi tapasztalatot historizálja és szemléli tágabb, társadalmi kontextusban. Saját kutatásom ebbe a tudományos-módszertani keretbe illeszthető, hiszen sajtófotók elemzésére vállalkoztam, az 1960 és 1970 közötti időszakban, a minisztériumi kiadású lapok (A Tanító, A Tanító munkája, Köznevelés, Gyermekünk, Óvodai nevelés, Úttörővezető) tekintetében. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 56-75 |
ISSN: | 1215-5233 |