Közösségi média az oktatásban – Facebook-esettanulmányok
A közösségi oldalak, elsősorban a Facebook térhódítása felveti a kérdést, vajon lehetne-e kapcsolatteremtés és programok meghirdetése mellett oktatási célra is felhasználni az oldalakat, melyeken tanítványaink naponta órákat töltenek. A virtuális kapcsolatteremtő színterekkel támogatott tanulás vizs...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2012
|
Sorozat: | Iskolakultúra
22 No. 10 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42079 |
LEADER | 01404nab a2200205 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42079 | ||
005 | 20191106140531.0 | ||
008 | 180706s2012 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Kárpáti Andrea | |
245 | 1 | 0 | |a Közösségi média az oktatásban – Facebook-esettanulmányok |h [elektronikus dokumentum] / |c Kárpáti Andrea |
260 | |c 2012 | ||
300 | |a 11-42 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 22 No. 10 | |
520 | 3 | |a A közösségi oldalak, elsősorban a Facebook térhódítása felveti a kérdést, vajon lehetne-e kapcsolatteremtés és programok meghirdetése mellett oktatási célra is felhasználni az oldalakat, melyeken tanítványaink naponta órákat töltenek. A virtuális kapcsolatteremtő színterekkel támogatott tanulás vizsgálatával foglalkozó empirikus kutatások száma még mindig alacsony, de a nemzetközi szakirodalom jelentős része alátámasztja a közösségi oldal és a blogok oktatási lehetőségeit. Ez a tanulmány áttekinti ezeket a kutatásokat, majd két iskolai kísérlet bemutatásával igazolja: a Web 2.0 eszközök átalakítják mindennapjainkat és a tanulás új színtereit jelentik. | |
700 | 0 | 1 | |a Szálas Tímea |e aut |
700 | 0 | 1 | |a Kuttner Ádám |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42079/1/EPA00011_Iskolakultura_2012-10_011-042.pdf |z Dokumentum-elérés |