Közösségi média az oktatásban – Facebook-esettanulmányok

A közösségi oldalak, elsősorban a Facebook térhódítása felveti a kérdést, vajon lehetne-e kapcsolatteremtés és programok meghirdetése mellett oktatási célra is felhasználni az oldalakat, melyeken tanítványaink naponta órákat töltenek. A virtuális kapcsolatteremtő színterekkel támogatott tanulás vizs...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Kárpáti Andrea
Szálas Tímea
Kuttner Ádám
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2012
Sorozat:Iskolakultúra 22 No. 10
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42079
LEADER 01404nab a2200205 i 4500
001 misc42079
005 20191106140531.0
008 180706s2012 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Kárpáti Andrea 
245 1 0 |a Közösségi média az oktatásban – Facebook-esettanulmányok  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kárpáti Andrea 
260 |c 2012 
300 |a 11-42 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 22 No. 10 
520 3 |a A közösségi oldalak, elsősorban a Facebook térhódítása felveti a kérdést, vajon lehetne-e kapcsolatteremtés és programok meghirdetése mellett oktatási célra is felhasználni az oldalakat, melyeken tanítványaink naponta órákat töltenek. A virtuális kapcsolatteremtő színterekkel támogatott tanulás vizsgálatával foglalkozó empirikus kutatások száma még mindig alacsony, de a nemzetközi szakirodalom jelentős része alátámasztja a közösségi oldal és a blogok oktatási lehetőségeit. Ez a tanulmány áttekinti ezeket a kutatásokat, majd két iskolai kísérlet bemutatásával igazolja: a Web 2.0 eszközök átalakítják mindennapjainkat és a tanulás új színtereit jelentik. 
700 0 1 |a Szálas Tímea  |e aut 
700 0 1 |a Kuttner Ádám  |e aut 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42079/1/EPA00011_Iskolakultura_2012-10_011-042.pdf  |z Dokumentum-elérés