Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése
Tanulmányunkban a rendszerező képesség fejlődési folyamatát hasonlítjuk össze átlagosan fejlődő és tanulásban akadályozott tanulók populációján. Vizsgálatunkban 4–13 éves gyermekek vettek részt, összesen közel 12 000 fő. A többségi és a tanulásban akadályozott tanulók fejlődésének összehasonlítása e...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2013
|
Sorozat: | Iskolakultúra
23 No. 11 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42013 |
LEADER | 01221nab a2200205 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42013 | ||
005 | 20191106140526.0 | ||
008 | 180706s2013 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Zentai Gabriella | |
245 | 1 | 0 | |a Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése |h [elektronikus dokumentum] / |c Zentai Gabriella |
260 | |c 2013 | ||
300 | |a 131-145 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 23 No. 11 | |
520 | 3 | |a Tanulmányunkban a rendszerező képesség fejlődési folyamatát hasonlítjuk össze átlagosan fejlődő és tanulásban akadályozott tanulók populációján. Vizsgálatunkban 4–13 éves gyermekek vettek részt, összesen közel 12 000 fő. A többségi és a tanulásban akadályozott tanulók fejlődésének összehasonlítása egyrészt a képességfejlesztéshez nyújt nélkülözhetetlen alapot, másrészt az integráció problémaköréhez ad további mérlegelési szempontokat. | |
700 | 0 | 2 | |a Fazekasné Fenyvesi Margit |e aut |
700 | 0 | 2 | |a Józsa Krisztián |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42013/1/EPA00011_iskolakultura_2013_11_131-145.pdf |z Dokumentum-elérés |