Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése

Tanulmányunkban a rendszerező képesség fejlődési folyamatát hasonlítjuk össze átlagosan fejlődő és tanulásban akadályozott tanulók populációján. Vizsgálatunkban 4–13 éves gyermekek vettek részt, összesen közel 12 000 fő. A többségi és a tanulásban akadályozott tanulók fejlődésének összehasonlítása e...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Zentai Gabriella
Fazekasné Fenyvesi Margit
Józsa Krisztián
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2013
Sorozat:Iskolakultúra 23 No. 11
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42013
LEADER 01221nab a2200205 i 4500
001 misc42013
005 20191106140526.0
008 180706s2013 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Zentai Gabriella 
245 1 0 |a Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Zentai Gabriella 
260 |c 2013 
300 |a 131-145 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 23 No. 11 
520 3 |a Tanulmányunkban a rendszerező képesség fejlődési folyamatát hasonlítjuk össze átlagosan fejlődő és tanulásban akadályozott tanulók populációján. Vizsgálatunkban 4–13 éves gyermekek vettek részt, összesen közel 12 000 fő. A többségi és a tanulásban akadályozott tanulók fejlődésének összehasonlítása egyrészt a képességfejlesztéshez nyújt nélkülözhetetlen alapot, másrészt az integráció problémaköréhez ad további mérlegelési szempontokat. 
700 0 2 |a Fazekasné Fenyvesi Margit  |e aut 
700 0 2 |a Józsa Krisztián  |e aut 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42013/1/EPA00011_iskolakultura_2013_11_131-145.pdf  |z Dokumentum-elérés