A mese és a játék jelenléte a kisgyermekes családok életében

Az első életévekben szerzett élmények és tapasztalatok későbbi fejlődést meghatározó szerepe már nemcsak a tudományos és szakmai közéletben, hanem a közgondolkodásban is evidencia. Ez a paradigmaváltás a 160 éves múltra visszatekintő bölcsődepedagógiát is az eddigi szakmai-módszertani nézetek újrago...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Nyitrai Ágnes
Darvay Sarolta
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2013
Sorozat:Iskolakultúra 23 No. 11
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41974
LEADER 01597nab a2200193 i 4500
001 misc41974
005 20191106140522.0
008 180706s2013 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Nyitrai Ágnes 
245 1 2 |a A mese és a játék jelenléte a kisgyermekes családok életében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Nyitrai Ágnes 
260 |c 2013 
300 |a 73-85 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 23 No. 11 
520 3 |a Az első életévekben szerzett élmények és tapasztalatok későbbi fejlődést meghatározó szerepe már nemcsak a tudományos és szakmai közéletben, hanem a közgondolkodásban is evidencia. Ez a paradigmaváltás a 160 éves múltra visszatekintő bölcsődepedagógiát is az eddigi szakmai-módszertani nézetek újragondolására, a felmerülő kérdések megválaszolására ösztönzi. Gyakran megfogalmazódik szakmai dokumentumokban a családi nevelés értékeire, hagyományaira történő építkezés, ugyanakkor rögtön felvetődik a kérdés: vajon ismerik-e a kisgyermeknevelők a családi nevelés jellemzőit oly mértékben, hogy azt pedagógiai munkájukban hasznosítani tudják? A családi nevelés jellemzőit, a családban és a bölcsődében zajló nevelés egymással való kapcsolódásait vizsgáló kutatásunkból az otthoni nevelés néhány szeletével kapcsolatos eredményeinket mutatjuk be tanulmányunkban. 
700 0 1 |a Darvay Sarolta  |e aut 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41974/1/EPA00011_iskolakultura_2013_11_073-085.pdf  |z Dokumentum-elérés