A Pedagógiai Értékelési Konferenciák összehasonlító elemzése

A Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézetének és Neveléstudományi Doktori Iskolájának közös szervezésében 2013. április 11–13. között megrendezett Pedagógiai Értékelési Konferencia immár tizenegyedik alkalommal szolgált szakmai találkozóként a pedagógiai értékelés terén munkálkodó szakember...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kis Noémi
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2013
Sorozat:Iskolakultúra 23 No. 7-8
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41951
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézetének és Neveléstudományi Doktori Iskolájának közös szervezésében 2013. április 11–13. között megrendezett Pedagógiai Értékelési Konferencia immár tizenegyedik alkalommal szolgált szakmai találkozóként a pedagógiai értékelés terén munkálkodó szakemberek számára. Az idei konferenciát a résztvevők száma alapján az egyik legnépszerűbb PÉK-nek tekinthetjük. A konferencia 2006-tól bírálati rendszerű tudományos rendezvény. Beszámolónkban bemutatjuk, hogy az ezt követő években hogyan alakult az elfogadott előadások, poszterek, szekciók és résztvevők aránya, és milyen képet mutat e tekintetben az idei fórum. Továbbá kitérünk arra, hogy melyek az éveken át meghatározó témák, valamint hogyan alakultak idén ennek tükrében a jelentős területekhez sorolható témával foglalkozó előadások. A nyitó plenáris előadás mellett röviden beszámolunk a különleges bánásmódot igénylő gyermekek és fiatalok tematikus szekcióban elhangzott előadásokról.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:123-128
ISSN:1215-5233