A tanulási környezet motivációs szempontú vizsgálata a célelmélet alapján felső tagozatos tanulók körében
A tanulási motiváció kutatásának egyik legaktívabb vonulatát napjainkban a célorientációs elmélet (goal theory, goal orientation theory, achievement goal construct) képviseli. A célelmélet keretei között a tanulók motivációs jellemzőit a célorientációkkal, a tanulási környezet holisztikus motivációs...
Elmentve itt :
Szerző: | Fejes József Balázs |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2013
|
Sorozat: | Iskolakultúra
23 No. 11 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41929 |
Hasonló tételek
-
A tanulási környezet motivációs szempontú vizsgálata a célelmélet alapján felső tagozatos tanulók körében.
Szerző: Fejes József Balázs
Megjelent: (2013) -
A célorientációs elmélet lehetőségei a tanulási környezet motivációs szempontú vizsgálatában
Szerző: Fejes József Balázs
Megjelent: (2009) -
A tanulási környezet motivációs szempontú vizsgálata angol nyelv tantárgyhoz kapcsolódóan
Szerző: Karácsonyi Zsuzsanna
Megjelent: (2017) -
Felső tagozatos gyermekek tanulási motívumainak vizsgálata
Szerző: Gledura Lajos
Megjelent: (1984) -
A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2005)