Többségi, hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű 8. évfolyamos tanulók jövőképe
A tanulmány nyolcadik osztályos tanulók jövőképének, valamint a jövőkép alakulásában szerepet játszó háttértényezőknek a vizsgálatát célozza. Összehasonlítjuk többségi, hátrányos helyzetű, valamint sajátos nevelési igényű tanulók vélekedéseit jövőjükről a következő területeken: oktatás és továbbtanu...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Bathó Edit Fejes József Balázs |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2013
|
Sorozat: | Iskolakultúra
23 No. 7-8 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41904 |
Hasonló tételek
-
Többségi, hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű 8. évfolyamos tanulók jövőképe
Szerző: Bathó Edit, et al.
Megjelent: (2013) -
Hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű 8. évfolyamos tanulók jövőképének kérdőíves vizsgálata
Szerző: Bathó Edit, et al.
Megjelent: (2013) -
Hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű nyolcadik osztályos tanulók jövőképének vizsgálata
Szerző: Bathó Edit
Megjelent: (2011) -
Sajátos nevelési igényű és többségi tanulók osztályközösségeinek szociometriai felmérése
Szerző: Retkes Edit
Megjelent: (2017) -
A hátrányos helyzetű tanulók jövőképe
Szerző: Fábián Bettina
Megjelent: (2018)