Adaptív tesztek készítésének folyamata

A technológia elterjedése nemcsak mindennapi életünket, hanem az oktatás, ezen belül a mérés-értékelés folyamatát is jelentős mértékben befolyásolja. A hagyományos tesztelést egyre inkább felváltja a számítógép-alapú mérés, mely lehetővé teszi új, innovatív tesztelési eljárások alkalmazását (Molnár,...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magyar Andrea
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2014
Sorozat:Iskolakultúra 24 No. 4
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41829
LEADER 01107nab a2200181 i 4500
001 misc41829
005 20191106140505.0
008 180706s2014 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Magyar Andrea 
245 1 0 |a Adaptív tesztek készítésének folyamata  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Magyar Andrea 
260 |c 2014 
300 |a 26-35 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 24 No. 4 
520 3 |a A technológia elterjedése nemcsak mindennapi életünket, hanem az oktatás, ezen belül a mérés-értékelés folyamatát is jelentős mértékben befolyásolja. A hagyományos tesztelést egyre inkább felváltja a számítógép-alapú mérés, mely lehetővé teszi új, innovatív tesztelési eljárások alkalmazását (Molnár, 2010). Adaptív tesztelés során a tanulók nehézségben saját képességszintjükhöz illeszkedő feladatokat kapnak, ezáltal megvalósul a személyre szabott tesztelés (Keng, 2008). 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41829/1/EPA00011_iskolakultura_2014_4_026-035.pdf  |z Dokumentum-elérés