Iránytű az olvasástanítás fejlesztéséhez

Az amerikai Nemzeti Neveléstudományi Akadámia (National Academy of Education) 2005-ben kiadott – magyarul nem elérhető – Segédkönyv az olvasástanításhoz: avagy a tanárok felkészítése egy változó világ kihívásaira [Knowledge to Support the Teaching of Reading: Preparing Teachers for a Changing World]...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Hódi Ágnes
Török Tímea
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2014
Sorozat:Iskolakultúra 24 No. 10
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41802
LEADER 01458nab a2200193 i 4500
001 misc41802
005 20191106140500.0
008 180706s2014 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Hódi Ágnes 
245 1 0 |a Iránytű az olvasástanítás fejlesztéséhez  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Hódi Ágnes 
260 |c 2014 
300 |a 123-125 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 24 No. 10 
520 3 |a Az amerikai Nemzeti Neveléstudományi Akadámia (National Academy of Education) 2005-ben kiadott – magyarul nem elérhető – Segédkönyv az olvasástanításhoz: avagy a tanárok felkészítése egy változó világ kihívásaira [Knowledge to Support the Teaching of Reading: Preparing Teachers for a Changing World] című könyve mérföldkőnek tekinthető az olvasás-szövegértés fejlesztésének kutatásában. A könyv szerzői arra vállalkoztak, hogy több évtizedes kutatómunka eredményei alapján rávilágítsanak a tengerentúli tanárképzés hiányosságaira, illetve egy elméleti és gyakorlati elemek kiegyensúlyozott elegyéből álló módszertani tudásbázist kínáljanak a tanulók olvasási képességének fejlesztéséhez, valamint ajánlásokat fogalmazzanak meg a tanárképzés reformjához. 
700 0 1 |a Török Tímea  |e aut 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41802/1/EPA00011_iskolakultura_2014_10_123-125.pdf  |z Dokumentum-elérés