Iránytű az olvasástanítás fejlesztéséhez
Az amerikai Nemzeti Neveléstudományi Akadámia (National Academy of Education) 2005-ben kiadott – magyarul nem elérhető – Segédkönyv az olvasástanításhoz: avagy a tanárok felkészítése egy változó világ kihívásaira [Knowledge to Support the Teaching of Reading: Preparing Teachers for a Changing World]...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | Iskolakultúra
24 No. 10 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41802 |
LEADER | 01458nab a2200193 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41802 | ||
005 | 20191106140500.0 | ||
008 | 180706s2014 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Hódi Ágnes | |
245 | 1 | 0 | |a Iránytű az olvasástanítás fejlesztéséhez |h [elektronikus dokumentum] / |c Hódi Ágnes |
260 | |c 2014 | ||
300 | |a 123-125 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 24 No. 10 | |
520 | 3 | |a Az amerikai Nemzeti Neveléstudományi Akadámia (National Academy of Education) 2005-ben kiadott – magyarul nem elérhető – Segédkönyv az olvasástanításhoz: avagy a tanárok felkészítése egy változó világ kihívásaira [Knowledge to Support the Teaching of Reading: Preparing Teachers for a Changing World] című könyve mérföldkőnek tekinthető az olvasás-szövegértés fejlesztésének kutatásában. A könyv szerzői arra vállalkoztak, hogy több évtizedes kutatómunka eredményei alapján rávilágítsanak a tengerentúli tanárképzés hiányosságaira, illetve egy elméleti és gyakorlati elemek kiegyensúlyozott elegyéből álló módszertani tudásbázist kínáljanak a tanulók olvasási képességének fejlesztéséhez, valamint ajánlásokat fogalmazzanak meg a tanárképzés reformjához. | |
700 | 0 | 1 | |a Török Tímea |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41802/1/EPA00011_iskolakultura_2014_10_123-125.pdf |z Dokumentum-elérés |