Pedagógusok pozitív pszichológiai tükörben a jóllétet erősítő tényezők jellemzői a pályán /
A pozitív pszichológia központi konstruktumainak megléte az iskolai környezetben hazánkban is kutatott, döntően a tanulók jóllétének feltételeire fókuszálnak. Vizsgálatunk a pedagógusok oldaláról közelíti meg az iskola mint pozitív intézmény fejlesztésének lehetőségeit, és elsősorban arra irányult,...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Holecz Anita Molnár Szandra |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | Iskolakultúra
24 No. 10 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41798 |
Hasonló tételek
-
A pozitív pszichológiai hagyományok Európában
Szerző: Pléh Csaba
Megjelent: (2004) -
Jógatevékenység hatása pozitív pszichológiai konstruktumokra
Szerző: Jaramazovic Martin
Megjelent: (2019) -
Három tükörben
Szerző: Sulyok Erzsébet
Megjelent: (1973) -
Pozitív pszichológiai szempontok az iskola világában a pozitív pedagógia kihívásai /
Szerző: Hamvai Csaba, et al.
Megjelent: (2008) -
Pedagógusok kiégésének vizsgálata a pozitív pszichológia szemléletében [absztrakt] /
Szerző: Molnár Adrienn, et al.
Megjelent: (2022)