Gyakorló pedagógusok a pedagógusi kompetenciákról
A gyakorló pedagógusokkal szembeni társadalmi elvárásoknak való megfelelés egyik indikátora a tanulói kulcskompetenciák fejlesztésére tett tanári erőfeszítések megjelenése a tanítási gyakorlatban. Az írás szerzői azt vizsgálták, hogy a környezetükben tanító pedagógusok mennyire vannak birtokában a t...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | Iskolakultúra
24 No. 3 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41791 |
LEADER | 01369nab a2200217 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41791 | ||
005 | 20191106140459.0 | ||
008 | 180706s2014 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 2 | |a Gerölyné Kölkedi Éva Marianna | |
245 | 1 | 0 | |a Gyakorló pedagógusok a pedagógusi kompetenciákról |h [elektronikus dokumentum] / |c Gerölyné Kölkedi Éva Marianna |
260 | |c 2014 | ||
300 | |a 17-32 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 24 No. 3 | |
520 | 3 | |a A gyakorló pedagógusokkal szembeni társadalmi elvárásoknak való megfelelés egyik indikátora a tanulói kulcskompetenciák fejlesztésére tett tanári erőfeszítések megjelenése a tanítási gyakorlatban. Az írás szerzői azt vizsgálták, hogy a környezetükben tanító pedagógusok mennyire vannak birtokában a tanulói kulcskompetenciák fejlesztésének, illetőleg a tanári kompetenciaterületek mennyire épültek be tanítási gyakorlatukba, és mennyire járulnak hozzá a tanulók fejlesztéséhez, vagy mit tesznek a pedagógusok annak érdekében, hogy folyamatosan fejlődjenek és fejlesszenek? | |
700 | 0 | 1 | |a Ilauszki Judit |e aut |
700 | 0 | 2 | |a Gálné Nagy Erika |e aut |
700 | 0 | 2 | |a Szilasy Melinda |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41791/1/EPA00011_iskolakultura_2014_3_017-032.pdf |z Dokumentum-elérés |