A nemzetiségi oktatás irányításának szervezete és tevékenysége Magyarországon az '50-es évek első felében
A magyarországi nemzetiségpolitika második világháború utáni másfél-két évtizedét alapvetően az automatizmus elvének alkalmazása határozta meg. A politikai hatalom az internacionalizmus elve alapján azt hangoztatta, hogy az egyén identitását alapvetően társadalmi csoporthoz, osztályhoz tartozása hat...
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Ágnes |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Iskolakultúra
25 No. 9 |
mtmt: | http://www.iskolakultura.hu/ikultura-folyoirat/documents/2015/09/06.pdf |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41741 |
Hasonló tételek
-
Gyermekképünk az ötvenes évek első felében
Szerző: Kéri Katalin
Megjelent: (2002) -
Ifjúsági regények a nyolcvanas évek első felében
Szerző: Csabai Sarolta
Megjelent: (1989) -
Szerbiai sajtópropaganda a kilencvenes évek első felében
Szerző: Törőcsik Ferenc
Megjelent: (2002) -
Nemzetiségi oktatás Piliscséven
Szerző: Áy Péterné
Megjelent: (1994) -
A katolikus elemi oktatás Magyarországon a XIX. század első felében
Szerző: Koterla Ildikó
Megjelent: (1992)