Miért fontos a tanárok kiegyensúlyozott érzelmi élete, elégedettsége, jól-léte?
A gyermekek kereső, kutató kíváncsisággal, megismerési, elsajátítási vággyal születnek. A számukra kezdetben illogikus világ megismerésére elképzeléseket, hiteket, elméleteket, magyarázó elveket alkotnak, mindeközben különböző kompetenciákat szereznek, örömforrássá válik számukra maga a megismerési...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Iskolakultúra
26 No. 2 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41571 |
LEADER | 01171nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41571 | ||
005 | 20191106140415.0 | ||
008 | 180706s2016 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Réthy Endréné | |
245 | 1 | 0 | |a Miért fontos a tanárok kiegyensúlyozott érzelmi élete, elégedettsége, jól-léte? |h [elektronikus dokumentum] / |c Réthy Endréné |
260 | |c 2016 | ||
300 | |a 88-99 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 26 No. 2 | |
520 | 3 | |a A gyermekek kereső, kutató kíváncsisággal, megismerési, elsajátítási vággyal születnek. A számukra kezdetben illogikus világ megismerésére elképzeléseket, hiteket, elméleteket, magyarázó elveket alkotnak, mindeközben különböző kompetenciákat szereznek, örömforrássá válik számukra maga a megismerési tevékenység. Ezen izgalmas és spontán tanulás után jön az óvoda, majd az iskola, ahol látványosan csökkenni látszik a spontán és örömteli tanulási kedv, majd jönnek a teljesítménykudarcok. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41571/1/EPA00011_iskolakultura_2016_02_07.pdf |z Dokumentum-elérés |