Miért fontos a tanárok kiegyensúlyozott érzelmi élete, elégedettsége, jól-léte?

A gyermekek kereső, kutató kíváncsisággal, megismerési, elsajátítási vággyal születnek. A számukra kezdetben illogikus világ megismerésére elképzeléseket, hiteket, elméleteket, magyarázó elveket alkotnak, mindeközben különböző kompetenciákat szereznek, örömforrássá válik számukra maga a megismerési...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Réthy Endréné
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2016
Sorozat:Iskolakultúra 26 No. 2
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41571
LEADER 01171nab a2200181 i 4500
001 misc41571
005 20191106140415.0
008 180706s2016 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Réthy Endréné 
245 1 0 |a Miért fontos a tanárok kiegyensúlyozott érzelmi élete, elégedettsége, jól-léte?  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Réthy Endréné 
260 |c 2016 
300 |a 88-99 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 26 No. 2 
520 3 |a A gyermekek kereső, kutató kíváncsisággal, megismerési, elsajátítási vággyal születnek. A számukra kezdetben illogikus világ megismerésére elképzeléseket, hiteket, elméleteket, magyarázó elveket alkotnak, mindeközben különböző kompetenciákat szereznek, örömforrássá válik számukra maga a megismerési tevékenység. Ezen izgalmas és spontán tanulás után jön az óvoda, majd az iskola, ahol látványosan csökkenni látszik a spontán és örömteli tanulási kedv, majd jönnek a teljesítménykudarcok. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41571/1/EPA00011_iskolakultura_2016_02_07.pdf  |z Dokumentum-elérés