Történelemtanítás tudományos háttér nélkül?

A történelemtanítás tartalmáról és értelméről folytatott diskurzusban fontos kérdés, hogy feladata-e a történelemtanításnak a nemzeti identitás erősítése? S ha igen, akkor hozzájáruljanak-e valahogyan ehhez a történészek? Mit tegyen a történész, ha neki nem ez az ars poeticája? Az Iskolakultúra 2015...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Czeglédi Sándor
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2016
Sorozat:Iskolakultúra 26 No. 11
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41563
LEADER 01066nab a2200181 i 4500
001 misc41563
005 20191106140409.0
008 180706s2016 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Czeglédi Sándor 
245 1 0 |a Történelemtanítás tudományos háttér nélkül?  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Czeglédi Sándor 
260 |c 2016 
300 |a 94-96 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 26 No. 11 
520 3 |a A történelemtanítás tartalmáról és értelméről folytatott diskurzusban fontos kérdés, hogy feladata-e a történelemtanításnak a nemzeti identitás erősítése? S ha igen, akkor hozzájáruljanak-e valahogyan ehhez a történészek? Mit tegyen a történész, ha neki nem ez az ars poeticája? Az Iskolakultúra 2015. évi 7–8. számában Gyáni Gábor írt erről (Gyáni, 2015), erre és a szerző ezzel kapcsolatos más írásaira szeretnék reagálni. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41563/1/EPA00011_iskolakultura_2016_11_09.pdf  |z Dokumentum-elérés