Történelemtanítás tudományos háttér nélkül?
A történelemtanítás tartalmáról és értelméről folytatott diskurzusban fontos kérdés, hogy feladata-e a történelemtanításnak a nemzeti identitás erősítése? S ha igen, akkor hozzájáruljanak-e valahogyan ehhez a történészek? Mit tegyen a történész, ha neki nem ez az ars poeticája? Az Iskolakultúra 2015...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Iskolakultúra
26 No. 11 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41563 |
LEADER | 01066nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41563 | ||
005 | 20191106140409.0 | ||
008 | 180706s2016 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Czeglédi Sándor | |
245 | 1 | 0 | |a Történelemtanítás tudományos háttér nélkül? |h [elektronikus dokumentum] / |c Czeglédi Sándor |
260 | |c 2016 | ||
300 | |a 94-96 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 26 No. 11 | |
520 | 3 | |a A történelemtanítás tartalmáról és értelméről folytatott diskurzusban fontos kérdés, hogy feladata-e a történelemtanításnak a nemzeti identitás erősítése? S ha igen, akkor hozzájáruljanak-e valahogyan ehhez a történészek? Mit tegyen a történész, ha neki nem ez az ars poeticája? Az Iskolakultúra 2015. évi 7–8. számában Gyáni Gábor írt erről (Gyáni, 2015), erre és a szerző ezzel kapcsolatos más írásaira szeretnék reagálni. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41563/1/EPA00011_iskolakultura_2016_11_09.pdf |z Dokumentum-elérés |